NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Vet ikke om jeg postet riktig, men prøver ihvertfall her. Det har seg sånn at jeg aldri har drukket før denne helgen som var. Visste derfor ikke (og vet fortsatt ikke) hva jeg liker og ikke liker. Fikk lukta litt på en kompis sin drikke på jobb, syntes den luktet godt og kjøpte derfor det samme. Det var da Smirnoff North. Det jeg har smakt er: Smirnoff North Øl Jeger Hot n'Sweet Pærecider Blue Valium(ikke sikker på om denne er virgin, for den gikk ned som vann ) Det er ikke mye jeg liker eller tåler merker jeg, men det jeg syns er ok er Hot n'Sweet og Blue Valium. Smirnoffen smakte whitesprit, selv utvannet med Redbull, øl smakte øl og pærecideren smakte varm eplejuice. Ikke noe for meg altså. Jeger går ned, men bare i shots. Blir nok drikking til helga også, så lurte derfor på om dere har noen tips til drikke som jeg kan like? Endret 14. mars 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Alder? Jeg er ihvertfall en tilhenger av gin russian. Smirnoff North smaker bare søtt og jævlig, ellers har du jo standardrikker som vodka redbull, vodka og spirte o.l. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 18. Stikkord; Søtt og så høy % som mulig. Smirnoffen var ikke søt. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 "øl" er fint. Her kan du bare sette deg ned å lese i timesvis om alt mulig som finnes av godvarer der ute. For de fleste er "øl" = Tuborg (nå i versjon lite), men det finnes så veldig mye som er utrolig godt, i forhold til det du får i vanlige butikker! Ta en tur på polet og si hva du liker, så finner de noen fine flasker til deg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Prøv Passoa. Kan blandes med mye, finnes mange oppskrifter på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 "øl" er fint. Her kan du bare sette deg ned å lese i timesvis om alt mulig som finnes av godvarer der ute. For de fleste er "øl" = Tuborg (nå i versjon lite), men det finnes så veldig mye som er utrolig godt, i forhold til det du får i vanlige butikker! Ta en tur på polet og si hva du liker, så finner de noen fine flasker til deg. Har smakt på øl en del forskjellige produsenter, men klarer bare ikke å få det til å falle i smak. Å sitte og presse i seg øl bare fordi alle andre drikker det blir for dumt. Prøv Passoa. Kan blandes med mye, finnes mange oppskrifter på hjemmesiden deres. Takker! Tror faktisk vi har en sånn oppe, må nesten ta en prøvesmak! Eneste jeg stusser over er at det kan bli stress å drive å mekke det på et kort vors? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Absolutt ikke! Funker fjell å bare blande med Sprite hvis du ikke gidder å fikse så mye. Veit ikke om den er noe god ren da... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Har den "whitesprit"-smaken som smirnoffen har? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har ikke smakt Smirnoff North, men den er ganske søt så vil ikke tro du finner noen whitespiritsmak der. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Høres bra ut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tja, det må være under 22% ja? Du nevner Jäger i førstepost så jeg er litt forvirret. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Må ikke det nei, får nok tak i det meste Men med tanke på at jeg ikke har så mye erfaring, så er det nok fornuftig å ikke gå opp alt for mange % i begynnelsen. Jeger er det fin % på. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Ingen flere tips? Skal gå til innkjøp snart, hadde vært kjekt med noen alternativer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg bringer min ekspertise. Minttu - Mintsprit som er over 22% bør shottes. Ouzo - Lakris/Anis som er over 22%. Bør drikkes i et glass med isbiter og evt. spedd ut med vann. Disse to er slagere. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Og da kommer spørsmålet: Har de whitesprit smaken i seg? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Rom er jo en klassiker. Miks den gjerne med Cola og lime. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Og da kommer spørsmålet: Har de whitesprit smaken i seg? Begge to er jo blank sprit. Men de har såpass distinkte smaker at det kamuflerer mye av den velkjente vodkasmaken. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 BACARDI RAZZ + sprite! Å! En ting til, jeg hater egentlig smaken av øl, men jeg liker Asahi som man får kjøpt på polet. Japansk øl, koster rundt 30 kr flaska tror jeg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Hva smaker det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva smaker det? Asahi? Øl, men ikke på en sånn ekkel måte. JEg syns den virker litt mer frisk og har ikke en sånn ekkel smak som tuborg og sånt har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå