Morgens Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei, jeg har ikke peiling men jeg trenger litt hjelp. Trenger et nytt skjermkort til en pc, i dag er det et Nvidia GT 8800 som står der. Jeg synes det bråker litt mye. Trenger ingenting kraftig, spilling er Kabal og jeg ser sjelden film, men jeg MÅ HA 2 x DVI da jeg bruker 2 24" skjermer. Fant et som så fornuftig ut hos Komplett, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617361. Men det ser kraftig ut, jeg er rådvill og håper at en vennlig sjel gidder og hjelpe meg! Lenovomaskin, 1 år, Windows 7, 8 GB minne. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Føler du at det er, som du skrev selv, fornuftig så er det bare å gå for det du selv linker til, bare sørg for at du har ledig plass under der hvor skjermkortet er nå da det du linker til tar 2 plasser. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Takk for svar. Dobbel port høres overkill ut, jeg behøver bare et helt enkelt kort som ikke har en stor støyende vifte. Andre forslag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Selv er jeg meget fornøyd med dette, som ble kjøpt etter at mitt 8800 GTS gikk nedenom og hjem. Ah, så ikke at du ikke trenger noe kraftig, da vil nok 450 være mer fornuftig. Med 460 kan du ihvertfall spille mange av de nyere spillene på gode nok grafiske innstillinger. Endret 16. mars 2011 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå