Sindrern Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei, trenger litt hjelp med et tastatur som sluttet å virke helt uten videre. Tastaturet virker normalt laptopen, men ikke på den stasjonære pc'en, ingen andre tastatur virker heller. Tastaturet får strøt fra usb portene, det vet jeg fordi tastaturet lyser opp. Bortsett fra det så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Har prøvd å avinnstalere tastaturet på enhetsbehandlingen for så å restarte maskinen, men det virket ikke. Har innstalert nyeste oppdateringene til OS'et som er Windows 7. Noen som har opplevd dette selv og har en løsning? Setter stor pris på hjelp =) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Plugg i tastaturet, åpne opp Device Manager, høyreklikk på "PCen" og velg "Scan for Hardware Changes". Lenke til kommentar
Sindrern Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Ingenting skjer Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har du prøvd å ta ut alle andre USB enheter? Lenke til kommentar
Sindrern Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Hva mener du ? Bare ta ut alle usb enhetene for å ta dem inn igjen ? Lenke til kommentar
Sindrern Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Ingen som vet noe som kan virke ? Lenke til kommentar
Sindrern Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Det kan ikke ha vært så enkelt at jeg har trykket på enn form for taste kombinasjon ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Hva mener du ? Bare ta ut alle usb enhetene for å ta dem inn igjen ? eh, ja. alle bortsett fra tastaturet. Se om det fungerer bedre da Ps: Du kan redigere et innlegg heller enn å lage to nye i etterkant. Det blir mer ryddig på den måten Endret 15. mars 2011 av geir__hk Lenke til kommentar
Sindrern Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Det virket ikke det heller Har litt ekstra info som kansje kan hjelpe til med å løse problemet: Tastaturet har "FN" knapper som fungerer hele tiden, jeg vekker også maskinen fra dvalemodus ved å trykke på hvilken som helst knapp! Endret 16. mars 2011 av Sindrern Lenke til kommentar
Sindrern Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Fant det ut til slutt, det var så enkelt som Filter taster, dvs at jeg har hatt press på shift knappen i 8 sekunder. YEAY Endret 17. mars 2011 av Sindrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå