Ascubal Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det noen flere som skal dit? Har selv veldig lyst til å dra. Lenke til kommentar
czr Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tror jeg må dit selv Dimmu og KORK må bli bra! Men 600,- pr billett var litt dyrt imo.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Akkurat det jeg tenker også, Dimmu og KORK må jo bare bli bra. Men som du sier er billetten litt dyr. Og det er en smule kjedelig og dra aleine innover til Oslo. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg deltok på sånn facebook konkurranse som den offisielle Dimmu Borgir sida hadde posta der, og ble i dag kontakta av NuclearBlast om at jeg visstnok hadde vunnet billetter dit. Så ser ut som det blir en tur for meg likevel. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg deltok på sånn facebook konkurranse som den offisielle Dimmu Borgir sida hadde posta der, og ble i dag kontakta av NuclearBlast om at jeg visstnok hadde vunnet billetter dit. Så ser ut som det blir en tur for meg likevel. Gratulerer!!! Prøvde meg på den jeg og, men kanskje like greit at jeg ikke vant. Selv om jeg har utrooolig lyst så hadde det blitt ei dyr helg iom. at jeg for øyeblikket er stasjonert i Bergen. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Takk takk ^^ Ser fram til en awesome dag i morgen. Nå gjelder det bare å finne parkeringsplass Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Etter å ha lest anmeldelsen i VG angrer jeg enda bitrere for at jeg ikke fikk vært der. Pløya gjennom ymse youtube-klipp igår og fikk danna meg et lite inntrykk. Var det like konge som det så ut til å være? Endret 30. mai 2011 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Etter å ha lest anmeldelsen i VG angrer jeg enda bitrere for at jeg ikke fikk vært der. Pløya gjennom ymse youtube-klipp igår og fikk danna meg et lite inntrykk. Var det like konge som det så ut til å være? Det var helt utrolig bra og fikk skikkelig gåsehud av 2 første sangene. Og vekslinga mellom Dimmu Borgir med kor og orkester til bare kor og orkester av og til passa skikkelig bra. Og så tok det av når dem spilte Puritania, det var en virkelig heftig opplevelse! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 De som ikke fikk med seg konserten kan se den på NRK1 på lørdag klokka 23.15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå