NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei, Mange ganger når jeg ser på forumet er det mange som skriver "Stakkar troll.." - "Det gir inntrykk av å være troll at man ble medlem dagen før, atpåtil den dagen man blir knivstukket. Men beste tipset er legevakten... " osv.... Hva er et troll? er dette positivt eller negativt å være et troll? Er jeg et troll? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Du er et troll, tipper jeg. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Troll er en sjelden sykdom, som gjør at man får veldig spesielle ansiktstrekk. Det er utelukkende negativt. Om du er et troll eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Troll er en sjelden sykdom, som gjør at man får veldig spesielle ansiktstrekk. Det er utelukkende negativt. Om du er et troll eller ikke vet jeg ikke. Hallo!? Mannn...Mener ikke på den måten da :| OMG, dette kommer til å bli vannskeligere enn jeg trodde Lenke til kommentar
Lange Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Troll er magiske vesen som bor i norske skoger. 1 Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noe sier meg at vi har en raglefant på ferde. Det er en grunn til at regjeringen dropper sjøkabler og trygler etter monstermaster. De tar ikke sjansen på at flere av dere bryter ut av territoriene sine. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Vær så snill, hva er et troll? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Dette er et troll: Endret 14. mars 2011 av Ownbeef 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Dem som forteller meg hva et troll er, vil få plass i signaturen min Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg vil absolutt tørre å påstå at du er et troll ja Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Urban Dictionary to the rescue: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=trolling Ser man noe av dette i denne tråden tro? Hmmmm.... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Denne tråden er full av troll. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Denne tråden er full av troll. Hva er et troll!!!?????? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Denne tråden er full av troll. Hva er et troll!!!?????? Er vel ikke så vanskelig å skjønne om du leser svarene i denne tråden! Du ligner mer og mer på et troll... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei, Mange ganger når jeg ser på forumet er det mange som skriver "Stakkar troll.." - "Det gir inntrykk av å være troll at man ble medlem dagen før, atpåtil den dagen man blir knivstukket. Men beste tipset er legevakten... " osv.... Hva er et troll? er dette positivt eller negativt å være et troll? Er jeg et troll? "Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken»." fra wikipedia. http://no.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internett) Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Troll, eller "trolling i en tråd" sier seg nesten selv. Troll er jo negativt ladet. Men likevel, det er i korte trekk personer som prøver å være morsom, irriterende/kverulerende (barnslig, usaklig, ødeleggende for diskusjonen) og drar tråden langt utenfor emnet i samme slengen.. Det er gjerne fjortisser som ikke vet bedre. Denne tråden er full av gode eksempler, som Kakeshoma sier. Endret 14. mars 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Lage en useriøs tråd med hensikt å få seriøse svar. Eller komme med useriøse svar i en tråd med hensikt å få seriøse svar. Noen klar definisjon er vanskelig å komme med da begrepet blir brukt alt for ofte. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Troll, eller "trolling i en tråd" sier seg nesten selv. Troll er jo negativt ladet. Men likevel, det er i korte trekk personer som prøver å være morsom, irriterende/kverulerende (barnslig, usaklig, ødeleggende for diskusjonen) og drar tråden langt utenfor emnet i samme slengen.. Det er gjerne fjortisser som ikke vet bedre. Denne tråden er full av gode eksempler, som Kakeshoma sier. Gratulerer Klongeklykken ... Du var den første av mange som svarte riktig og utfyllendene. Du vil nå få plass i signaturen min Lurer på hvem som trollet i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå