Kral Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Hva gikk du for? Jeg bruker AVG, men skal bytte til MSE Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har selv brukt AVG free før men bruker MSE nå. AVG free kan skanne epost inn og ut, men mange sier at det ikke er nødvendig lenger da filer som kommer inn på pc uansett blir skannet. MSE fant en sikkerhetstrussel i izarc instalalsjonsfila (ikke programmet) som avg aldri har reagert på før. For min egen del så kuttet jeg ut avg etter at jeg opplevde masse kompabilitetsproblemer med windows live mail 2011, og jobbet en måneds tid med ISP for å forsøke å løse det men det gikk ikke. Progress baren i WLM2011 oppfører seg feil med avg, samt tar mye lengre tid å sende epost slik at man ikke rekekr å sende mer enn ca. 8-10 Mb innen serveren timer ut etter 5 minutt. Linkscanner til AVG har skapt problemer for nettleserne med gjevne mellomrom, så har aldri brukt den. MSE er mer kompatibel med windows, så man risikerer mindre. Lenke til kommentar
Kral Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Hmm. jeg har brukt MSE i 2 uker nå, veldig fornøyd. Det eneste som er litt "negativ" med MSE er full scann, tar mye tid.. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Har aldri kjørt full scan jeg. Og om jeg hadde trengt det, ville det blitt mens PCen ikke var i bruk. Ingen poeng i å sitte å se på mens den scanner... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Har aldri kjørt full scan jeg. Og om jeg hadde trengt det, ville det blitt mens PCen ikke var i bruk. Ingen poeng i å sitte å se på mens den scanner... Nei, men om du trenger å bruke den og samtidig vil kjøre enn full scan så tar det litt minne som gjør PCen tregere. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kjør en rask skanning ofte, om den finner noe, kjør en full. Så lenge du ikke er inne på skumle sider alt for ofte burde den hovedregelen der fungere fint. MSE er lite, lett, intergrert, men finner ikke like mye som AVG basert på min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå