Ayabara Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har rootet min SGS og installert Darkys ROM på den. Nå har home-button sluttet å fungere, og jeg vil sende den inn til reparasjon. Fikk imidlertid svar fra forhandler at dersom det er custom OS på den vil den bli avvist av servicepartner, men dersom jeg kan installere originalt OS på den så kan de ta imot den. Har de lov til å forutsette dette? Lenke til kommentar
Y-GalaxyS Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Kjapt men kanskje ikke løsningen for deg. JA de kan nekte at du får det på garantien, og de kan sikker ta seg klekkelig betalt for å flashe sgs din til stock rom. MEN....Hvis du bricker tlf din (altså slik at den ikke virker i annet enn download modus, så må de flashe stock rommen, og vil dermed ikke hvite hva som var feil med telefonene før de har fixet den Dette med home knappen skal ikke være et problem hvis du får bootet tlf, for med Darkyrom kan du jo sette den i masselagring og flashe zip (feks darkys 9.2rom) fra recovery. Hvis du ikke kommer inn i recovery ved de 3 knapper kan du jo velge recovery enten ved å holde power, eller i rom-manager. Da velger du install zip from sd card, go back og reboot. Håper dette hjelper Mvh Y-GalaxyS Galaxy S (I9000 int.) Rom: Darky`s v9.2 E-Edition Kernel: Curio.Voodoo5.4 Firmware: 2.2.1 Endret 15. mars 2011 av Y-GalaxyS Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Og dette er faktisk akkurat det som har skjedd *før* du svarte på meldingen Lenke til kommentar
Ayabara Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Den ble reparert gitt (for en god stund siden). Nå lurer jeg på om jeg skal selge den og gå for en HTC i stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå