Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kvinners logikk mtp forhold, forhåpninger ol?

Anbefalte innlegg

Hei!

**Beklager en lang post, men føler at så mye måtte til for å få noe ut av dette, og håper dere har tid til å lese gjennom og svare**

Jeg lurer egentlig veldig på hvor sykt dumme/teite noen jenter er... Og hvor ligger logikken dems når det gjelder forhold, følelser etc... Grunnen for at jeg spør, er av personlige erfaringer samt av hva jeg har hørt av venner etc. Kan legge til at vi er over 20 år, slik at dere ikke tror dette dreier seg om "useriøse" 14-tiss forhold og tanker. Selvom det kanskje ikke er så seriøst som tanker om å gifte seg etc. Da både jeg, vennene mine og jentene det er snakk om er erfarene både på forhold og følelses nivået.

Så spørsmålet mitt er egentlig vanskelig å formulere. Hva jeg ønsker å oppnå med denne posten er egentlig andres gutter erfaringer rundt dette, samt innspill fra jenter på hvordan dere tenker på dette ommrådet.

Så, la oss prøve. Først kan jeg si en av mine erfaringer. Jeg drev å holdt på med ei jente, vi holdt vel på ca et halvt år og vi var seksuelt aktive og snakket hver dag(!) og møttes hver gang vi hadde muligheten noe som egentlig også var ganske ofte, vi ble glade i hverandre, men hun sa hun ble veeldig glad i meg (altså hakket mer enn hva jeg var i henne, selv om jeg syntes hun var fantastisk). Og hele tiden drev hun å sendte meg meldinger og sa ting som gav meg helt syke forhåpninger om alt mulig rart, var liksom alt fra helt syke(!) pusete meldinger og da mener jeg veldig pusete, jeg vil tro at ennhver gutt som hadde fått de kunne lett falt helt for henne. Samtidig som hun snakket om fremtiden med oss to. Men plutselig ble hun IS-KALD, gadd knapt å svare på noen av meldingene mine etc. ville ikke møte meg osv... Når jeg endelig fikk noe ut av henne viste det seg at hun syns det gikk for langt mellom oss og hun hadde møtt en annen dude i den tiden vi ikke snakket sikkelig sammen.

Så hvor er logikken her? Altså for min del virker det da som om alt hun sa var jug, siden hun gav meg forhåpninger, men egentlig ikke ville føre dette noe lengere? også siden hun bare plutselig kan snu på sekundet og si neeh, jeg fant en annen. Jeg ville aldri klart å være så sykt pusete og snakke om fremtiden slik hun gjorde og si at jeg er glad i ei jente, for å så plutselig møte en annen og si på melding(!!!) at neh, jeg har møtt noen andre. Hun sa også at det ikke er vits vi snakker mer sammen da det uansett ikke endrer noe når jeg spurte om vi kunne møtes for å snakke en siste gang.

Neste eksempel, en kammerat av meg holdt på med ei jente, jeg vet ikke helt detaljene om hva de "definerte" seg selv, men i utgangspunktet var de bare ff tror jeg. Han ble glad i henne, men hun forelsket seg i han. Det virket som om alt var flott, intill hun plutselig blir sammen med en dude... Hun ville egentlig være sammen med kammeraten min, men hun ble sammen med en annen istedet... Også her skjønner jeg ikke logikken? Er du forelska i en dude, så blir du sammen med en annen? hun sa selv hun ikke var forelska i han nye, og det viste seg også at dem hadde snakket mye sammen i flere uker... Juger hun også? eller tenker hun bare mer på seg selv og at han andre kanskje er bedre en kammeraten min og vil "prøve" han ut? Og da tenker jeg ikke bare seksuelt bedre.

Et tredje eksempel er også en kammerat av meg, han ble stormforelska i ei jente, hun ble også veldig glad i han. Problemet var at dette her var i utlandet på utvekslingsstudier. Og hun hadde egentlig en kjæreste hjemme, men han hadde slått opp med henne når hun dro. Så hun viste ikke helt hva hun ville, fordi hun kunne tenke seg å bli sammen med han gamle typen, men hun viste ikke noe om han ville bli sammen med henne igjen eller ikke. Så hun ville egentlig bli sammen med kammeraten min sa hun... Men det endte med at hun ikke ble sammen med noen av dem. Også her skjønner vi ingen ting, exen gjorde det slutt, kammeraten min er forelsket i henne og hun er glad i han og liker han svært godt og de finner på ting hele tiden men neeh, vil ikke bli sammen? kanskje det bare var en sommerfølrt elno for henne, men han fikk ihvertfall intrykk av at hun kunne være interessert i noe mye mer seriøst.

Et fjerde eksempel er ei veninne jeg har. Hun ble sammen med en dude, hun egentlig ikke vil bli sammen med. Altså det gir meg ingen mening. Og det virker ikke som om hun tenker på noen andre enn seg selv! fordi hun gir da han forhåpninger om at hun liker han etc, men i realiteten syns hun bare han er søt og snill, men har absolutt ikke interesse av å være i forhold med han.

Og det er slike ting som får en til å tenke... Hvorfor sier og gjør dere jenter slike ting som gir forhåpninger til oss gutta, for å så bare gi blanke faen? Ting som dette KNUSER jo oss totalt! Eller, jeg ble faktisk ikke sååå knust som jeg trudde jeg skulle bli, men jeg vet at de to andre kammeratene mine ble det, og dem kunne ikke skjønne hvordan jeg taklet hendelsen beskrevet over så bra som jeg gjorde, men det får nå være så :p

Eller sier dere bare dette fordi dere ikke tror at vi er like glade i dere, og dere ikke vil bli knust av oss? Uansett så gir det så sykt lite mening, har du et "problem" så ta det opp liksom!?

Så, hvordan er guttas erfaringer rundt ommrådet? er det bare jeg som har fått inntrykket at jenter egentlig ikke tenker lenger enn nesa si, og ser ann hva som er bedre for henne der og da, og gir full faen i hva de har sagt i fortiden og om fremtiden?

Og hva sier dere jenter? Er det bare jeg og kammeratene mine som har vært uheldige? Eller hvordan tenker dere? For vi klarer ihvertfall ikke å skjønne hva som foregår i hodet deres.

Og ja, er vel fulstendig klar over at det helt sikkert er forskjellig fra jente til jente, og at jente delen av brukerne her ikke er så stor og kanskje ikke alle har så stor erfaring. Men litt respons vil jo uansett hjelpe. Og uansett, så vil jeg ha store vansker med å stole på ei jente i fremtiden, både pga hva som skjedde med meg og pga hva de andre personene beskrevet i tråden har gjort/erfart.

Postet av anonym: 62685e606f9c69b0d406e20ab45b089d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her.

hmm, det virket litt som et "for enkelt svar" :p

Men samtidig kan det gi litt mening... Men på en annen side vet jeg ikke, hvertfall ikke med hu jeg holdt på med. Da hun har vært i flere forhold før jeg kom inn i bildet, og da siden hun var 15 elns. Og det virket ikke som om hun hadde dårlig selvtillit når vi holdt på, da hun selv klar over at hun ikke hadde noe galt med utseende, ihvertfall hva jeg fikk intrykk av. Pluss at jeg selv gav henne mange komplimenter på det (jeg syns jo selvfølgelig hun var attraktiv, og hun fikk jo også en del oppmerksomhet fra andre gutter. Og selv om hun fikk andre komplimenter sa hun at det bare var meg som var i "fokus" nå så de andre var "care". Men på en annen side, så kan det jo hende hun slet litt med det, da ihvertfall en av de forrige kjærestene hennes var utro mot hu... Og hun har en liten mage, men herregud liksom, den var ikke svær heller :o

Håper ihvertfall på flere innspill ;)

Lenke til kommentar

Gresset er alltid grønnere på andre siden.

Virker som majoriteten av både gutter og jenter faller for "feil" folk. Det er altfor mange drittsekker der ute. Vet desverre veldig godt hva du mener. Har holdt på med et par stykker selv som har gitt veldig inntrykk av å ville noe mer, men samtidig holdt på med andre, eller bare funnet på en lame unnskyldning og kuttet kontakten helt. Flere ganger jeg har fått melding som "Jeg vet hva du har gjort", og der sitter jeg som et stort spørsmålstegn og ikke aner noenting. Noe de har hørt, men de vil ikke si det. Og får i ettertid vite at de gjør det med alle guttene de møter.

Vel, hold deg unna sånne. Litt vanskelig å skille de fra ordentlige folk men.

Du skal lete blandt 10 idioter for å finne én virkelig flott person. Synes den statistikken stemmer ganske bra etter min mening. (Sikkert færre hvis man bor i en litt større by en detta hølet) :)

Lenke til kommentar

TS:

Ja, det er vel ikke annet å si om at hu er tett kanskje nei... Men samtidig så syns jeg bare det virka så sinnsykt av henne... Med alle de tinga hu sa, og jeg stolte på henne, derfor jeg er så sykt forvirra, var det fordi hun virkelig er tett i trynet, eller er det noe annet som kan ligge bak det? For det er jo ikke bare jeg som har opplevd dette, beskrev jo 3 andre tilfeller av totalt uforstålig oppførstel fra jenters side, og selvom disse 4 tilfellene ikke er mange i et større sammenheng, så syns jeg det virker ganske drøyt at de har skjedd med meg og de nærmeste vennene mine. Men vi menn kommer vel aldri til å forstå oss på jenter uansett :p

Og andres erfaringer og jenters innsyn til saken er uansett til stor hjelp for meg, selvom jeg er over jenta, så er jeg fortsatt syykt forvirra, og det er det som gjør at jeg spurte i utgangspunktet :p

Lenke til kommentar

Tenk deg at du forteller en kamerat om dame nr 1. Kompisen din svarer da ved å snakke om en tilsvarande opplevelse med den siste dama han hadde. Men de 3 normale damene han hadde før det blir ikke nevnt. På denne måten blir inntrykket av at damer flest er galne styrket, selv om det er uvisst om det er tilfelle. Spesielt når bare gutta sitter rundt og er enige med hverandre.

Vi finner lignende eksempel blant damene. Dame Y forteller om typen som er sååå lat og gidder ingening, og da blir den latne kjæresten til X dradd inn i samtalen.

Og slik fortsetter det.

Forresten, dame nr 1 kan jo være rar, det vet man aldri, men kanskje hun også er av den typen som "bærer følelsene utenpå". Sier pus og sexy til sine veninner og minner dem konstant på hvor mye hun elsker dem. Kanskje disse uttrykkene ikke betyr så mye for henne som det gjør for deg (ts) fordi du er mer reservert i din uttrykksmåte og sier ikke hva som helst til hvem som helst.

Endret av Dopamine
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er så mange ustabile jenter med dårlig selvtillit som du beskriver, bare styr unna alle de.. de er helt psyko

Så dårlig selvtillit er det samme som å være psyko?

Er så mange ignorante og dumme argumenter på forumet noen ganger.

Anyways, når det kommer til selve temaet. Så kunne jeg spurt om akkurat det samme når det gjaldt dere gutter! Jeg har en egen erfaring om det (eller erfaringen foregår vel egentlig enda). Har holdt på med en fyr i over ett år og jeg aner ikke hva han vil.

Det kan være hundrevis av grunner til at mennesker oppfører seg sånn. Så har vel egentlig ikke noe direkte svar desverre.

Lenke til kommentar

TS.

Dopamine:

Du er så klart inne på noe, er vel forsåvidt klar over det, men det "hjelper" meg på ingen måte egentlig haha :p

Nyskjerrigperen:

Hvorfor spør du ikke hva han vil da?

Er du redd for å miste han fordi du tror han ikke vil i noe mer seriøst enn det du vil for eks?

For jeg tror at en av grunnene til at mitt tilfelle endte slik det ble, var fordi hun ville mer, men jeg hadde tidligere sagt at jeg ikke ville det (det ville ikke hun heller DEN GANG vi snakket om det), men det var før følelsene kom inn i bildet og på dette tidspunktet viste jeg hverken hva jeg ville eller helt hva hun ville. Og da endte det med at hu tok et valg basert på hva hun trudde jeg følte uten å snakke med meg (det er hva jeg tror KAN ha skjedd da, fikk jo aldri helt greie på hva det var). Og om det isåfall er tilfellet, så syns jeg det er utrolig dumt, for da selvom du ikke vil miste han, så tenker du litt mye på deg selv. Hva om han ikke har det så lett med å utrykke følelser, og du bare anntar noe også bestemmer du deg for å gjøre noe som er helt feil for han også? For eks det at du plutselig møter på en som virker flott og han er bestemt på at han vil i forhold?

Men jeg kjenner jo ikke til situasjonen deres så dette er selvfølgelig kun en spekulasjon, men jeg har fått intrykket av at jenter egentlig ikke er så flinke til å snakke med oss gutta om hva de faktisk føler for oss, og hva de vill, fordi de tror vi vil noe heelt motsatt og vil da heller leve i usikkerheten og heller ta råd av veninnene sine som ikke kjenner oss at all... Men dette er jo basert på kun noen få jenter selvfølgelig da, altså det finnes sikkert 3 billioner andre jenter som er bedre enn de eksemplene jeg har kommet med, og jeg kommer helt sikkert (ihvertfall forhåpentligvis :p ) til å finne meg en god jente jeg kan dele fremtiden med i løpet av noen år, men uansett så er det ihvertfall noe jeg har fått for meg da :p haha

Lenke til kommentar

TS.

Dopamine:

Du er så klart inne på noe, er vel forsåvidt klar over det, men det "hjelper" meg på ingen måte egentlig haha :p

Nyskjerrigperen:

Hvorfor spør du ikke hva han vil da?

Er du redd for å miste han fordi du tror han ikke vil i noe mer seriøst enn det du vil for eks?

For jeg tror at en av grunnene til at mitt tilfelle endte slik det ble, var fordi hun ville mer, men jeg hadde tidligere sagt at jeg ikke ville det (det ville ikke hun heller DEN GANG vi snakket om det), men det var før følelsene kom inn i bildet og på dette tidspunktet viste jeg hverken hva jeg ville eller helt hva hun ville. Og da endte det med at hu tok et valg basert på hva hun trudde jeg følte uten å snakke med meg (det er hva jeg tror KAN ha skjedd da, fikk jo aldri helt greie på hva det var). Og om det isåfall er tilfellet, så syns jeg det er utrolig dumt, for da selvom du ikke vil miste han, så tenker du litt mye på deg selv. Hva om han ikke har det så lett med å utrykke følelser, og du bare anntar noe også bestemmer du deg for å gjøre noe som er helt feil for han også? For eks det at du plutselig møter på en som virker flott og han er bestemt på at han vil i forhold?

Men jeg kjenner jo ikke til situasjonen deres så dette er selvfølgelig kun en spekulasjon, men jeg har fått intrykket av at jenter egentlig ikke er så flinke til å snakke med oss gutta om hva de faktisk føler for oss, og hva de vill, fordi de tror vi vil noe heelt motsatt og vil da heller leve i usikkerheten og heller ta råd av veninnene sine som ikke kjenner oss at all... Men dette er jo basert på kun noen få jenter selvfølgelig da, altså det finnes sikkert 3 billioner andre jenter som er bedre enn de eksemplene jeg har kommet med, og jeg kommer helt sikkert (ihvertfall forhåpentligvis :p ) til å finne meg en god jente jeg kan dele fremtiden med i løpet av noen år, men uansett så er det ihvertfall noe jeg har fått for meg da :p haha

Føler det blir litt rart å svare på mtp på at dette egentlig er ditt innlegg! haha

Mente ikke å ta over liksom :)

Men joda, jeg har prøvd å snakke med han en hundrevis av ganger og det har gått opp og ned (som om vi har vært i et forhold). Akkurat de siste dagene er vi i en litt klein periode igjen hvor jeg vurderer å la ham gå. Jeg er sikker på at han vet veldig godt hva jeg ønsker!

Vi alle finner nok en fantastisk person vi kommer til å bruke en hel del år med! så jeg er ikke bekymret sånn sett, og det trenger nok ikke du heller.

Alle er bare så forskjellig, og noen ender opp i slike dumme situasjoner, mens noen er heldig og unngår dem. Og det som skjedde med deg var nok kanskje bare en stor kommunikasjonssvikt!

Lenke til kommentar

Ja, jeg er ikke sånn veldig bekymret over at jeg ikke skal finne meg noen å tilbringe flere år med. Heller egentlig ikke sååå deprisiv over hva som har skjedd meg, men selvfølgelig det er trist. Og det er definitivt kjempe kjipt at jenta her ikke vil snakke mer med meg og ville heller ikke forklare meg noe mer hva som foregikk den siste tiden før hun bestemte seg for å avslutte alt uten å høre med meg... Men ja sånn er vel noen, kanskje det var enklere for hu, who knows, jeg vet ihvertfal at hun ble veldig glad i meg, for det sa hun både til meg og flere jeg har snakket med som kjenner henne... Er i grunn bare derfor jeg opprettet tråden, jeg skjønner bare ikke hvordan dere jenter tenker. :p er man glad i en person, vil man jo helst prøve å fortsette å opprettholde kontakten? og ikke bare møte en ny person og tro at det blir bedre med han. Det skjedde jo med både meg og kammeraten min. Men men, life goes on, er jo tross alt ikke eldre enn par og tjue :thumbup:

Håper det ordner seg for deg ihvertfall, men som sagt, råder deg til å prøve å snakke enda mer med han før DU bestemmer deg for å gi slipp på han. Prøv å si at du ikke vet hvor lenge du orker å holde på uten å vite hva han vil, det hadde jeg ihvertfall satt pris på før ei jente hadde stukket avgårde ihvertfall. Kan hende han sliter med å vite hva han vil, og hva han føler. eller så kan det jo hende han vet godt hva han vil, men er usikker på hva du vil og trenger bare et ekstra dytt i riktig retning :p

Lenke til kommentar

Rakk ikke lese alle svarene men her er min teori (la meg høre hva dere synes!):

Det å forstå jenters tanke gang er ikke bare vanskelig men noen ganger umulig for oss gutter. Dette er på grunn av måten jenter tenker (det jeg mener med "tenker" er hvordan vi tar avgjørelser, små som store) på er annerledes enn for oss gutter.

I normal tilstand tenker gutter logisk. Vi spiser fordi vi er sultne, vi trener for å se bra ut og vi jager etter jenter for sex*. Nøkkelordet er LOGISTIKK. Ved alt vi gjør kan vi si "fordi" og dette er forskjellen fra jenter.

*Sier ikke at vi ikke er i stand til å forelske oss, sier bare følelser må ikke nødvendigvis være inn i bildet for at jeg skal prøve meg på en jente.

Jenter baserer avgjørelser på grunnlag av FØLELSER. De gjør ting fordi de føler for det. Har du noen gang spurt en jente om noe og hun bare sier "vet ikke, bare er sånn". Fordi det ligger ikke logsikk bak hva de gjør. Og dette gjør det vanskelig for oss gutter og forstå de, fordi vi kan kun tenke logisk.

Den store forskjellen er at logisikk er fast, uforanderlig. En sten vil falle mot bakken uansett. En vær kraft har alltid en motsatt og like sterk motkraft.

Se på det sånn, om jeg vil ha sex med en jente så spiller det ingen rolle om det er morgen, kveld, eller midt på dagen. Jeg bryr meg ikke om vi møttes på Cafe, i Eifeltårnet eller på do. Fordi hun er fortsatt digg, derfor vil jeg ha sex med henne. Punktum. Logisk ikkesant?

FØLELSER derimot forandrer seg konstant, hun kan være super keen på en fyr og plutselig er hun ikke det fordi dere ikke er på det samme stedet og hun forbinder ikke de samme tingene til det stedet dere er nå.

Tenk på dette scenarioet: Du møter er pen jente på et utested/bar/cafe dere for god forbindelse med en gang og senere samme dag tar du med henne hjem. Neste morgen drar hun tidlig (etter å ha sagt hade, eller bare før du våknet). Du ringer henne senere foreslår å møtes men det er tydelig at hun ikke er keen.

Dette skjer ikke alltid. Men om jeg er villig til å ha sex med en jente er det 99% sjanse for at jeg vil ha det igjen senere. Tenk på dette scenarioet, hvor mange ganger skjer det motsatte? at gutten ikke er keen på mere ( gjitt at du er singel og hun er digg).

jenter vil derrimot ikke være villig til å møtes senere fordi hele situasjonene har endret seg, og følelsene hun forbandt med deg da, kan være helt borte. Men min tanke gang er: pen jente -> sexy time

Poenget mitt er at alt det disse jentene sa var antageligvis helt ærlig og oppriktig ut ifra det de følte da. Men senere endret rett og slett noe ved situasjonen seg (antagelig vis noe hun ikke var bevist klar over) og hun tok en avgjørelse basert på følelsene sine. Det er vanskelig å forså for en gutt fordi vi er logiske, mens jenter er følelser dyr, og derfor nær umulig å forstå fult.

Endret av zaler
Lenke til kommentar

TS.

Zaler:

Jeg er helt enig med guttedelen, og jeg tenker slik selv... Jeg kan også finne på å tenke for eks: "hu jenta her, som jeg har data en stund virker fantastisk. Hu er virkelig ei type jente jeg godt kunne giftet meg med, en gang i fremtiden" Uten at jeg er forelsket i henne og ikke minst, uten at jeg faktisk MENER jeg at jeg vil gifte meg med akkurat HENNE! Det er bare fordi logisk sett, virker hun fantastisk nå, og jeg kan lett utvikle følelser for henne dersom ting går bra. Slik har jeg faktisk tenkt om 2-3 jenter tidligere, uten at jeg ble forelsket i dem, og det ikke førte til noe særlig mer etterhvert (skal sies at jeg ikke har sagt den tanken til jentene da, for det hadde vel skremt vettet av dem! :p).

Og nettopp pga vi boys tenker logisk, så er det ulogisk for oss hvorfor jenter noen ganger tenker slik som de gjør. Da for eks hva jeg og kammeratene mine opplevde, jenter som er glade/forelsket i oss, som da ender opp med andre boys/aleine istedenfor. Det er ulogisk for oss, men med din teori er det litt "logisk"...

Derfor tror jeg at din tanke ang jenters tenking er logisk, noe som da gjør jenters tanker enda mer ulogisk :tease:

Men forøvrig en VELDIG god post IMO, syns den traff spikern godt for det jeg lurte på, kunne gjerne sett flere slike både fra flere gutter og jenter...

Magiii:

Nå kan det godt være tilfellet, men hvorfor ville hu jenta som ble forelsket hoppe over fra han hun var forelsket i til en som kanskje var mer populær/pen? Det er jo bare teit... Jeg mener, kommer jeg til å forelske meg en dag, så vil jeg jo prøve å være sammen med den jenta uansett om hun er populær/upopulær/stygg/pen/fattig/rik. Og dessuten så er det sånn at alle de jentene som er nevnt kommer fra forskjellige steder fra oss gutta, og da er det også vanskelig for dem å vite om vi er populære eller ikke. Hell, de snakket jo så høyt om oss at vi var best uansett :p (det er heller ikke snakk om massive avstander så det blir snakk om avstandsforhold), utseende delen er jo alltid forskjellig fra person til person da, men kan ikke si at noen av oss 3 gutta er stygge, overvektige etc, så det er nok ikke der problemet ligger... (nå vil jeg ikke høres ut som en cocky jævel som tror alt for godt om meg og kameratene mine, men må presisere at vi ikke er en gjeng med overvektige, svette dudes med joggis og hoddie som klesstil, og kun snakker om WoW (eller hvilket spill som er inn nå)... Da det ikke lett for dere å vite hvordan vi er da, og det kan jo kanskje være lett å tro det siden jeg poster dette her på et forum :p)

Og for å legge til en ting til, så viste det seg at han hu forelska jenta, hoppa over til fra kammeraten min var totalt rasshøl... og hun begynte da å gråte seg tilbake til kammeraten min... og hun sier hun fortsatt er forelsket i han... sååå, logikken er jo på topp! :)

Lenke til kommentar

Tja.. Man kan ikke utelukke ''14-iss''forhold bare på grunn av at man er i 20årene dessverre.

Det er sykt mange grunner til hvorfor jentene i TS sitt første innlegg gjorde som de gjorde, og det blir litt for dumt å bare gå utifra hva man sier uten å ha muligheten til å prate med hver og en eneste jente om dette.

Jeg må innrømme at jeg gjorde noe lignende selv da jeg var rundt 14 år gammel, nå skal det sies at jeg var i en ekstremt sårbar posisjon, hadde det dårlig hjemme, ekstremt dårlig selvtillit og ønsket bare at noen skulle være glad i meg. Så jeg klarte å si at jeg elsket en kar, som jeg egentlig ikke elsket.. og jeg angrer jo til den dag i dag at jeg presterte å gjøre noe så dumt. Forøvrig så var ikke denne karen av den mest stabile typen heller, så i dag har vi heller ingen kontakt overhode på grunn av andre grunner som omhandler han. Vi var venner i flere år senere etter at jeg bestemte meg for at vi måtte slutte med roteforholdet vårt.

En ting til er jo at dette er ikke noe som kun er forebeholdt jenter, dere gutter kan være like sleipe jævler som vi kan være. Jeg setter personlig ekstremt pris på ærlighet, og jeg har hatt en del rotevenner som jeg er venn med den dag i dag som har vært helt ærlige fra starten av. No problemo, da blir det jo bare morsomt, ikke sant. Men så er det noen av dere gutter som er så utspekulerte at dere tvinner jenter rundt fingeren i flere måneder for så å plutselig bestemme seg for å sette en strek på det utviklende forholdet, men hey, vi kan jo fortsatt rote sammen, right? FAIL! Må poengtere at dette har bare skjedd meg en gang, jeg kom fort over han, og det hjalp jo veldig at han var over 20, bodde hjemme, jobbet ikke og hadde ingen ambisjoner for livet videre.

Ærlighet fra begge kjønn er gjerne noe jeg skulle sett mer av!

Lenke til kommentar

Jeg har selv opplevd det du beskriver minst to ganger. Jeg skjønner det ikke...

Holdt på med ei jente i ett halvt år. Kyssa når vi møtte hverandre. Etter hvert merka jeg at hun ble mer care, og jeg spørte hva som var gale. Hun ville ikke inn i ett forhold. Jeg spørte hvorfor, nei - det kunne hun ikke gi noen god forklaring på. Hun bare ville ikke (fair enough).

Rundt 4 måneder etterpå ble hun i lag med en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...