darn.farrell Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bilen er en Audi A6 1997 modell med 2.8l V6 og automatgir. Når jeg starter den og kjører et lite stykke bortover gata så er det akkurat som om bilen bremser av seg selv, så slipper den og jeg kommer enda litt lenger før det gjentar seg. Det virker ikke som det skjer i revers og da jeg fikk parkert bilen igjen lukta det svakt svidd i kupeen. Jeg mistenker feil på automatgiret og lurer på om det er noen som bekrefte/avkrefte. Henning Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det er vanskelig å si. Hvis bremsene ligger på så kan dette skje etter noen kilometer da skiva vil utvide seg av varmen og bremse av seg selv. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Veldig greit å finne ut om problemet er at den bremser på skivene/tromlene. Kjør et stykke uten å bruke bremsene, sjekk så temperaturen på skivene. Er de varme, så bremser den, er de kalde bremser den ikke. Lenke til kommentar
darn.farrell Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 For å spesifisere: 'et lite stykke bortover gata' betyr ca. 50m. Da er det et eller annet som plutselig bremser i et par sekunder før det slipper. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå