DementedAlbino Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Helt uten grunn har wiien sluttet å lese spillene. Får opp beskjed om "Unable to read disc", og dette skjer på alle tre spillene jeg har prøvd. Er der noe jeg kan gjøre for å få dette til å virke igjen uten å sende den inn? Er der mulig å tilbakestille wiien, eventuelt kan en oppdatering hjelpe på kanskje? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Den får ikke lest cd platen. Hvis ikke cd platen er ripet, så vil jeg tro det er leseren som er gåen. Da må den nok byttes. Tviler på at det har noe med programvaren og gjøre. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Ja det jeg var redd for. Får finne ut når den ble kjøpt og om det er verdt å betale for en eventuell reparasjon av den. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Godt mulig du kan bytte dvd-rom selv på den også. Sikkert ikke vanskelig og du får nok kjøpt dvd-rom til wii-n ett sted billig. Hvertfall lurt å se litt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå