bholmsen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Lurer litt, er det noen som har benyttet seg av Enermax UC-A5FATR2 6xvifter,RPM,Temp osv... viftestyring? På forhånd Takk!!! Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 har en selv, ingen problemer med den, den er helt grei, du kan ha harddisken eller 2x80mm vifter i den Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Og hvordan er det med koblingene dine, tar jeg ikke feil, er det små 2,3 pins kontakter, og på mine vifter er det store kontakter.. og skal noen små kontakter kobles til hovedkortet for å få med seg rpm ? eller? hvordan har du gjort det? Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 det er seks små trepins kontakter. du trenger ikke koble noe til hovedkortet. kontrolleren kan lese av rpm på to av viftene, og det følger med to temperatursensorer. du kan få temperaturer i farenheit eller celsius, det er blå bakgrunnslys på lcd'en. jeg klippet av alle tilkoblingene på styringen og loddet ledningene til viftene direkte på styringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå