abene Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Office XP fyller snart ti år, og Microsoft ønsker å pensjonere pakken. Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Noen som bruker Office XP fortsatt? Da er det jammen på tide å oppgradere. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg gjør det ikke (bruker 2003), men syns fortsatt den ser fryktelig mye bedre og oversiktelig ut enn open office. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bruker faktisk Office XP på min netbook, mye bedre enn alternativet som er Open Office iallefall. Office 2007 på min stasjonære da. Fantastisk produkt Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 De får større problemer når støtten på Office 2003 går ut, og folk blir tvunget til å bruke ribbon-skiten. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ribbon funker bra, i hvert fall i Excel. Har uansett det meste på Quick Access. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Greier ikke folk å skrive bokstaver i Office XP selv om det er gammelt? 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Lurer jo litt. Kontorprogrammer har blitt stadig større, tyngre og mer kompliserte de siste årene, men jeg bruker stort sett de samme funksjonene som jeg brukte på nittitallet. Antar oppgradering handler mer om å selge et nytt produkt enn å faktisk tilfredsstille et reelt behov. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Byttet ut Office og deriblant 2000 med OpenOffice for mange herrens år siden. Så oppdateringer er en saga blott, trenger ikke stort mer enn å skrive tekst med litt rettskriving og oversiktlig GUI. Noe ribbon konseptet i siste Office ikke kan sies å ha. Lenke til kommentar
dagtveit Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Herregud eg må le av ribbon motstanderene. jeg har brukt begge deler like mye, men med ett stort tidsgap mellom. og ribbon er mye bedre, det er bare snakk om en tilvenningsak for de som går rett over fra gammel versjon Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Enig. Ribbon var litt uoversiktelig i starten, men det avr abre fordi jeg ikke var vant til det. Nå er det et eller to trykk for de mest brukte funksjonene. Mye enklere å bruke enn de gamle menyene. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ribbon funker bra, i hvert fall i Excel. Har uansett det meste på Quick Access. Instalerte 2007 og brukte den en stund, slet med ribbonene for å finne basis funksjoner men regnet med jeg ville finne ut av det etter en stund. Så fikk jeg et bilde jeg skulle legge ut for en kunde, helt vanlig epost vedlegg, så fant jeg ingen funksjon for å lagre bildet til disk, høyreklikk virket ikke, ingen liste over vedlegg eller noe, sjekket også alle instillinger jeg fant for å se om det var en idiotisk noob funksjone eller en paranoide sikkerhet funksjon men ingenting. Tokk screenshot og brukte det etterfult av en avinstalering. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 De som sverger til OpenOffice forstår jeg ikke. Det føles som å være ti år tilbake i tid. Autokorrektur gjelder kun staving og ikke gramatikk (i tillegg til at ordpakken er skranten), alt ligger gjemt langt inni menyer, og du må faktisk klikke på og aktivere funksjoner før du får se hvordan de ser ut. Jeg har ikke ord engang. Behøver jeg begynner å sammenligne PowerPoint med Impress? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå