sanderviken Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har brukt min pc rundt 2 år. Nå helt ute av det blå har musa mi begynt å plugge seg ut å inn. det kommer den samme lyden som om når du pluggen inn/ut en USB. Det skjedde først med min steelseries ikari, så kjøpte jeg meg razer deathadder fikk det samme problemet etter 5minutter. Har lest litt om folk som har byttet hovedkort og RAM osv. Men det hjalp ikke. Jeg har selv prøvd og formatere pc'n men det var til ingen nytte. Kjører Windows 7 ultimate 64bit Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Foreslår at du kommer med en så-komplett-som-mulig liste av maskinvaren din Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Du skriver at det gjaldt 2 stk mus som du har, så: Kan det være den fysiske usb-porten i pc'en? I og med at en ren formatering løste ikke problemet. Nå har du heller ikke skrevet om du har testet andre porter (eller andre pc'er), så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
sanderviken Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Det er akkurat det samme på alle USB portene. Men tastaturet detter ikke ut. Å begge musene funker fin på andre pc'er. Lenke til kommentar
sanderviken Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Deler: Skjermkort: XFX GeForce GTS 250. Strømforsyning: Silver Power SP-400P2C. 400W Hardisk: Seagate Barracuda 7200.11 500gb Hovedkort: MSI p45-8D (memory lover) Prosessor: Intel Core# 2 Quad Q8400 2,66 GHz Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Har du noe i nærheten av ledningen til musa som lager magnetiske felt? Ala, magneter, høytalere, mobil, kabelspaghetti med strømkabler eller noe sånt? Musa på pc'en til moren min detter ut hver gang mobilen ringer hvis den ligger inntil ledningen... Så derfor jeg spør :!: Endret 14. mars 2011 av Dunno1987 Lenke til kommentar
sanderviken Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Måtte bare oppdatere en Driver til hovedkortet, men takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå