cmi Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Er det mulig og få frem miniatyrbildene på NEF filer? Evt hvordan? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Ja, det er mulig, jeg har det. Så var det ditt andre spørsmål som var litt vanskeligere. Jeg er ikke sikker på når/hvordan det skjedde. Jeg trodde kanskje det var da jeg installerte picasa, men skal ikke si dette sikkert. EDIT: Beklager, sjekket nå på en maskin hvor jeg bare har picasa og ingenting annet, NEF-visningen funket ikke her (picasa viser dem når jeg åpner, men ikke som miniatyr i windows explorer). Endret 14. mars 2011 av Ekko Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Merkelig, jeg bruker Acdsee for og se på NEF filene, men får ikke frem miniatyrbilder og det er skikkelig irriterende... Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har thumbnails av NEF (raw filer) i utforsker. Sjekk http://www.nikonimglib.com/nefcodec/index.html.en K Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Merkelig, jeg bruker Acdsee for og se på NEF filene, men får ikke frem miniatyrbilder og det er skikkelig irriterende... Hvilken versjon av ACDsee, og hvilket kamera kommer NEF'ene fra? Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bruker du windows Vista/7 ? Hvis du har en32 bits windows, så kan du laste ned NEF-codec fra Nikon NEF Codec Da får du miniatyrbilder i utforsker. /Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå