bjorni99 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 hei, jeg har lyst å kjøpe mange spill fra utlandet over 200kr men tør ikke for jeg vet ikke vor mye toll jeg må betale. Jeg lurer på om det er noen av dere som vet om en side der man kan regne ut toll? Har allerede prøvd toll.no Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Forumpost greie -- toll.no Endret 14. mars 2011 av probin Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Og bare for å hjelpe trådstarter litt på veien. Det er ikke toll på spill. Derimot må det betales moms (25%) på alle leveranser med en vareverdi på NOK 200,- eller høyere etter tollvesenets omregingskurser på forollingstidspunktet. I tillegg er det et tollbehandligsgebyr. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 ok,takk for hjelpen men hvor mye tollbehandlingsgebyr må betales? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Burde ikke være så vanskelig å spørre Google om dette eller Posten selv på sine egne sider. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 ok,takk for hjelpen men hvor mye tollbehandlingsgebyr må betales? Det er avhengig av befrakter og vareverdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå