Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tiltaksløshet og latskap

Antagonist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg ville ha sluttet å lurt meg selv ved å tro at jeg jobber bedre når jeg er overtrøtt. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste og blir for vant til å tenke "Jeg trenger ikke å gjøre det nå, fordi jeg jobber bedre om noen timer". Det bidrar til en ødelagt døgnrytme, som knuser ethvert håp for rutinemessige studier, for ikke å nevne treningen (Minst like viktig som hva du spiser). Utover det kommer det antakeligvis også av at du er lei av skole. Går utfra at du har gått på skole i mer enn ti år på rad nå, og da er det lett å bli lei. Du vil nok raskt oppdage at det blir lettere å fokusere på ting du liker å holde på med, som treningen og kostholdet du har lagt om kan være et eksempel på.

Du må rett og slett bare holde ut, og prøve å få litt mer motivasjon og variasjon i hverdagen.

Lenke til kommentar

Hei

ADHD er det i alle fall ikke. Lengre fra symptomene kommer du neppe.

Er du fysisk frisk? Jeg tenker på stoffskiftet ditt spesielt, men og om du har tilstrekkelig og riktig ernæring. Lenge siden du var til en legesjekk?

Hvordan er det med humøret ditt, er du mye nedfor og lei (deg)?

Hilsen

Dag

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...