Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt jente på nett, hva f'+n er det hu mener?


Anbefalte innlegg

Dette kan kanskje høres litt rart ut, men kan hende hun er litt redd og med litt dårlig selvtillit. Jeg kjenner meg kanskje litt igjen skjønner du.

 

Hun er kanskje komt til et punkt hvor hun ikke helt vet hvem som skal ta kontakt, og at hun ikke vet hva du syns om henne. Det å chatte er mye mer personlig og nære, enn når man f.eks. sender meldinger (føler jeg da). For da må du svare med en gang, og samtalen må ha en flyt.

 

Dette hadde hvertfall jeg problemer med en periode, fordi jeg ikke helt visste hva jeg skulle si og sånn. Så hvis ikke han tok kontakt, logget jeg bare ut i stedetfor, for jeg orket ikke presset. Men kunne likegodt skrevet meldinger, for det føltes ikke på samme måte.

 

Gir det mening i det hele tatt?

 

Men, nå er sannsynligheten for at det faktisk er det som er tilfelle veldig liten da.. jeg er litt spesiell.

 

Det gav faktisk veldig stor mening. Tusen takk :)

 

 

Folk må begynne å se anonymkoden. Don't feed the troll.

 

Det første jeg tenkte på var at én bruker hadde postet fra to forskjellige pc-er, kanskje en på arbeid og en hjemme. Så inntil den første anonyme brukeren kommer og påstår noe annet, får vi bare tro på den stakkars gutten.

 

Har postet fra samme pc/sted alle gangene. Bor på en studenthybel så mulig vi får tildelt forskjellig ip etter hvilken number i rekken i er som logger på eller no? Jeg aner ikke. Kan garantere at jeg ikke er noe troll, men dere må gjerne tro hva dere vil :)

 

Her er en sprø idé: Hva med å spørre jenta hva hun tenker, om hun er interessert i mer kontakt eller ikke?

 

Joa, hadde jo forsåvidt vært det letteste

 

 

Postet av anonym: 266f7fe6835178b2863e9f9b0e988d3d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk må begynne å se anonymkoden. Don't feed the troll.

 

Det første jeg tenkte på var at én bruker hadde postet fra to forskjellige pc-er, kanskje en på arbeid og en hjemme. Så inntil den første anonyme brukeren kommer og påstår noe annet, får vi bare tro på den stakkars gutten.

 

Den etterfølgende hexadesimale remsen er unik for en gitt bruker i en gitt tråd.

 

Hvor eller med hvilke PC er ikke faktorer som definerer anonymkoden. Altså, om systemet funker som det skal, må TS ha flere brukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...