Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt jente på nett, hva f'+n er det hu mener?


Anbefalte innlegg

Så jeg møtte ei jente online og denna "kvinnelige logikken" frustrerer meg noe så hinsides. Før sendte hun meg masse bilder, og msg en smiley hver gang jeg logga på face. Det var liksom snakk om sekunder.

 

I det siste så har a ikke sendt meg et enesete bilde, og hun starter aldri en samtale. Før starta hu ca. 10samtaler for hver jeg starta, mens nå har jeg sikkert starta de fem siste. Nå logger hun også på, mens jeg er pålogget, og logger av uten en gang å si hei. Det skjedde aldri før.

 

Det virker som hun ikke er interessert mer, og der har jeg ingen problemer med å verken akseptere eller innse. MEN det er bare et lite problem. Hver dag sender hun med meldinger når jeg ikke er pålogget, som f.eks. "Hey kjekken, jeg savner deg<3" og "Hvorfor er du aldri pålogget<3"

 

Kort og godt så fucker hu med hodet mitt. lol Jeg er så forvirra akuratt nå :/

 

Postet av anonym: dbf1de8f35a9326050a4ba6277bc169c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste har vel vært der du er nå. Det er lett å bli trukket inn i en flørt på nett uten å tenke noe særlig over om man er genuint interessert i personen, eller bare liker oppmerksomheten og den deilige følelsen av å flørte med noen.

 

Noen jenter vil ha det de vil ha til forskjellige tidspunkt uten å tenke på hva det medfører. Kanskje hun savner flørtinga men har innsett at flørting med noen hun ikke har kontakt med i omverdenen ikke er noe for henne. Da prøver hun seg liksom på både pose og sekk, og sender meldinger når du er avlogget. Hvem vet? Du får prøve deg litt fram, og om ønskelig oppdatere her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste har vel vært der du er nå. Det er lett å bli trukket inn i en flørt på nett uten å tenke noe særlig over om man er genuint interessert i personen, eller bare liker oppmerksomheten og den deilige følelsen av å flørte med noen.

 

Noen jenter vil ha det de vil ha til forskjellige tidspunkt uten å tenke på hva det medfører. Kanskje hun savner flørtinga men har innsett at flørting med noen hun ikke har kontakt med i omverdenen ikke er noe for henne. Da prøver hun seg liksom på både pose og sekk, og sender meldinger når du er avlogget. Hvem vet? Du får prøve deg litt fram, og om ønskelig oppdatere her.

 

Mm, takker for svar :) Enkelte ganger hadde det vært greit med en fasit, men det hadde jo vært kjedelig også...

 

Postet av anonym: 266f7fe6835178b2863e9f9b0e988d3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response".

 

Hjelpsomheten min? lol :p Dette virker mer som en trist intrikat måte å kaste bort andres tid på (trolling er ofc ikke mye bedre, men kan gi underholdning hvertfall). Forstår rett og slett ikke hvorfor et troll en gang skulle ta seg til å gjøre noe som dette.. :p

Lenke til kommentar

"with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response".

Hjelpsomheten min? lol :p Dette virker mer som en trist intrikat måte å kaste bort andres tid på (trolling er ofc ikke mye bedre, men kan gi underholdning hvertfall). Forstår rett og slett ikke hvorfor et troll en gang skulle ta seg til å gjøre noe som dette.. :p

 

 

Han har provosert meg.

Lenke til kommentar

Folk må begynne å se anonymkoden. Don't feed the troll.

 

Hehe, må si jeg lo litt! Trådstarter her, og om trolling var min idrett, ville jeg vært svært skuffet over egen prestasjon. Alle innlegg de tre innleggene i denne tråden er skrevet av meg(trådstarter), og det er åpenbart ett eller annet galt med den anonymkoden. Blir spennende å se om jeg får samme kode som åpningsinnlegget, de to responsene mine eller en helt nye en.

 

Postet av anonym: 266f7fe6835178b2863e9f9b0e988d3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette kan kanskje høres litt rart ut, men kan hende hun er litt redd og med litt dårlig selvtillit. Jeg kjenner meg kanskje litt igjen skjønner du.

 

Hun er kanskje komt til et punkt hvor hun ikke helt vet hvem som skal ta kontakt, og at hun ikke vet hva du syns om henne. Det å chatte er mye mer personlig og nære, enn når man f.eks. sender meldinger (føler jeg da). For da må du svare med en gang, og samtalen må ha en flyt.

 

Dette hadde hvertfall jeg problemer med en periode, fordi jeg ikke helt visste hva jeg skulle si og sånn. Så hvis ikke han tok kontakt, logget jeg bare ut i stedetfor, for jeg orket ikke presset. Men kunne likegodt skrevet meldinger, for det føltes ikke på samme måte.

 

Gir det mening i det hele tatt?

 

Men, nå er sannsynligheten for at det faktisk er det som er tilfelle veldig liten da.. jeg er litt spesiell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk må begynne å se anonymkoden. Don't feed the troll.

 

Det første jeg tenkte på var at én bruker hadde postet fra to forskjellige pc-er, kanskje en på arbeid og en hjemme. Så inntil den første anonyme brukeren kommer og påstår noe annet, får vi bare tro på den stakkars gutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...