Gulliksen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hello ! Jeg har et problem med min SE T310. Her for ca en uke satt jeg å surra på telefonboka, gikk inn der det stod avansert og trykte send alle så stod det kobler til eller no, så stod det fant ingen enhet. Greit nok tenkte for jeg skulle jo ikke sende noe. Meen gikk ut av telefonlista og menyen så stod det ir ikonet på displayet. Jeg regnet med at det ville forsvinne snart, men neida har ikke forsvunnet enda, en uke siden jeg gjorde det.. Noen som vet åssen jeg kan fikse det ? Jeg har også tenkt på ny telefon. Noen som vet om noen bra telefon til rundt 2-3000 kr som de vil anbefale ? Oj ble litt lang den posten her men.. På forhånd Takk ! Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 jeg husker ikke helt, men jeg tror det var slik du kunne skru av infrarød: meny->verktøy->ir->av Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Gå og spør nærmeste forhandler om problemet. Hvis ikke en programvareoppdatering skulle fikse det, så får du nok ny mobil. Ville ikke kvittet meg med t310en. Har prøvd endel av de og syns de er gode i forhold til pris ol. Lenke til kommentar
beh Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Når du har brukt IR så sette telefonen IR på, med det ikonet der så bruker du litt mer strøm siden telefonen er klar til å ta mot data via IR porten og ligger og "lytter / ser" etter signaler hele tiden. Det er bare å gå på Meny 8 - 1 og sette på Av / Off Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 du sier 2-3 tusen, men jeg tillater meg å foreslå T610 alikevel. Ellers har du jo Siemens M55 for litt under 2 tusen. 6610 er jo en ålreit telefon, så vidt jeg vet ca 2600 kr, men, det er jo nokia, så tenk deg nøye om før du eventuelt kjøper den Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Fant det ut Jeg syntes det har vært litt merklig for batteriet har ikke vart så lenge som det gjør til vanlig.. Jeg tenkte på T610. Jeg er kjempe fornøyd med SE så blir vel lenge til jeg kjøper no annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå