carolinecordelia Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg får irriterende feilmeldinger hele tiden om at Microsoft Volume shadow copy sluttet å virke, det kommer så opp et bilde hvor jeg kan søke etter løsning. Da forteller den meg at løsning ikke er tilgjengelig på mitt språk og jeg får en liste med andre språk. Når jeg velger f.eks engelsk eller amerikansk så skjer det ingenting. Jeg får heller ikke lukket vinduene uten at de kommer sprettende tilbake to sekunder etterpå. Jeg har også problemer med at maskinen ikke kan brenne cd. Jeg får heller ikke kjørt msn + at printeren på nettverket plutselig har forsvunnet. Jeg kan likevel printe på denne i noen tilfeller, men ikke alle. Jeg har prøvd å laste ned nye drivere via oppdateringer i windows, men den mislykkes. Jeg har også prøvd med cd som følger med skriver, men det virker heller ikke. Jeg har jo liksom sånne gjenopprettings cd'er, men siden den mislyktes da jeg laget dem så virker det tydeligvis heller ikke. Hva skal jeg gjøre for å få maskinen til å fungere igjen? Jeg har jo ikke noe cd eller noe med programmene som var på maskinen da jeg kjøpte den. Noen som har forslag? Maskinen er en Fujitsu Siemens Amilo Pa2548 AMD Turion 64x2 Mobile technology TL-60 2.00Ghz 2047 MB RAM Windows Vista Home premium. 32 biters operativsystem. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 ja. microsoft suger i løsninger og slikt -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå