Gå til innhold

Vapochill -35


Anbefalte innlegg

Jeg er glad for at det finnes noe som heter ferielønn. Jeg har nå råd til den siste vapochillen :p :o :p:D 8) men jeg lurer på hvilken hovedkort og prosessor jeg bør kjøpe. Er kanskje intel best eller? Bør jeg investere i en god psu eller? Kom med gode forslag. Mange mange takk.

 

P.s. Dette skal bli rå klokking

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er glad for at det finnes noe som heter ferielønn. Jeg har nå råd til den siste vapochillen  :p  :o  :p  :D  8) men jeg lurer på hvilken hovedkort og prosessor jeg bør kjøpe. Er kanskje intel best eller? Bør jeg investere i en god psu eller? Kom med gode forslag. Mange mange takk.

 

P.s. Dette skal bli rå klokking

Jeg har Barton nå slik som du har. Men jeg tror nok jeg ville gått for P4. Men har liten erfaring med hvilke HK som er bra.. Lykke til ;)

 

Njaal

Lenke til kommentar
Jeg er glad for at det finnes noe som heter ferielønn. Jeg har nå råd til den siste vapochillen :p :o :p:D 8) men jeg lurer på hvilken hovedkort og prosessor jeg bør kjøpe. Er kanskje intel best eller? Bør jeg investere i en god psu eller? Kom med gode forslag. Mange mange takk.

 

P.s. Dette skal bli rå klokking

latterlig det at folk sier barton er lite overklokkingsvennlig sjekk denne linken du http://www.vr-zone.com/guides/AMD/Barton/

Lenke til kommentar
:lol: latterlig :lol:

 

barton er noe av det beste man kan skaffe seg til overklokking i sin prisklasse.

 

 

min 2500+ går på 2400mhz i 1.775v dårlig til klokkign??

 

2400mhz-1830mhz=570mhz klokking .. er det dårlig for en cpu til 800kr???

 

Sier meg helt enig.. å kjøre en XP2500+ som XP3600-XP3700+ kun med luftkjøling er ganske greit spør du meg.

Lenke til kommentar
Mange takk. Barton er ikke så veldig heftig innenfor klokking. Tror også jeg vil gå for intel. trenger flere forslag.

 

herlighet... ja ok men hva du selv vil, men amd ER best til overklokking... kunne aldri falle meg inn å ta imot en P4 om jeg så fikk penger for det... (jeg kunne jo solgt den videre da... men ok) :shrug:

Lenke til kommentar

Ok da!

Barton er vel bra for overklokking da. Jeg hadde en 2800+ Barton som ikke gikk helt bra, men det kan jo hende at det var HK'en. :oops: Vapochill xe og vannavkjøling hadde hvert fint ja. Har planer om det også. Jeg har bestillt Abit NF-7 v2.0 og 2400 thoroughbred. Er dette en bra kombinasjon eller bør jeg avbestille?

Lenke til kommentar

jeg syns p4 ruler på overklokking jeg men=)

 

hadde jeg hatt en wapochill skulle jeg vist dere hva man kaller bra klokking;)

 

greit nok at barton eller amd generelt er bra og billig..men jeg syns fortsatt pentium 4 er det systemet som jeg syns er best..men man vil alltid finne for og i mot vettu..

 

men hvor mye tror dere jeg ville greid å klokke min p4 2,66ghz[533] til med wapochill PE eller XE a?

Lenke til kommentar

that's my man!! :wink:

 

pentium 4 ruler overklokking,de som ikke syns det har enten fått tak i dårlig cpu eller har aldri prøvd p4 selv :p

 

kjører forresten min p4 2,66 på 3ghz nå(grunnet standardkjøling og sommer..+ at jeg ikke har kjølepasta=(..) kjørte sånn auto clock og nådde 3,2ghz(varierte litt) men vil ikke smelle den opp dit før jeg har fått bedre kjøling=)

 

vurderer alpha pal og 80-120mm adapter..og en 120mm vifte=)=) blir bra det vettu..

 

eller peltier,men det er så dyrt og jeg mangler en stk bra psu,vannkjøling(for best ytelse) og div. annet stasj=(

 

men åssen kjøler bør jeg gå for? åssen vifte? (merke,luftmengde, støy osv..)

 

 

håper på svar=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ok da!

Barton er vel bra for overklokking da. Jeg hadde en 2800+ Barton som ikke gikk helt bra, men det kan jo hende at det var HK'en. :oops: Vapochill xe og vannavkjøling hadde hvert fint ja. Har planer om det også. Jeg har bestillt Abit NF-7 v2.0 og 2400 thoroughbred. Er dette en bra kombinasjon eller bør jeg avbestille?

 

Hadde jeg vært deg så ville jeg heller fått tak i en XP 2500 med god stepping. Klokker lettere enn XP 2400

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...