Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale Cho Zan som er ekstremt tynne, men solide kondomer. Det er ihvertfall det kondomet jeg vet om som gjør minst vesen ut av seg. Det er nesten som om det ikke er der liksom.

Nå veit jeg at det er flere veldig gode kondomer der ute men de er vanligvis kun solgt i spesialbutikker som Kondomeriet. Cho Zan kan du få nesten overalt.

Lenke til kommentar

16 år og på jakt etter kondomer? Hadde jeg vært i din situasjon (noe jeg var i for et års tid siden) så hadde jeg gitt faen i hva jeg brukte. Bare gønn ned til helsestasjonen og knabb så mange du klarer. Har ikke lyst til å virke useriøs men for en gutt i den alderen er det vel bare å få dyppa'n! :p

Husker bare jeg var så JÆÆÆÆÆVLIG flau når jeg skulle kjøpe de kondomene! Fy faen! :dribble:

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er en 16 år gammel gutt som har holdt på med ei jente i snart 6 månder. Hun tok initiativet til å overnatte til meg på lørdag når mamma og pappa er borte og hun sier at hun er klar.

Hovedpoenget med denne tråden er at jeg trenger beskyttelse. Jeg velger selvsagt kondom, men jeg vil gjerne ha en som holder seg og er i rett størrelse osv. Det jeg lurer på er om jeg burde på til helsesøsteren på skolen (videregående) og spørre der, gå i butikk (rema?) eller å gå til apoteket? Jeg har en normalt stor penis vil jeg si, så hvordan vet jeg om den passer?

Hvor og hvilken kondomer kjøper dere?

Bare gå på den lokale Kiwi'en. Du rekker nok ikke å få noe tilsendt fra staten. De er treige.

Lenke til kommentar

Vet ikke om tynne kondomer trenger å være det beste valget til en 16-åring. Ved mer erfaring, så er det et must:)

Bare så synd at de beste tynne kondomene ikke er CE-godkjente, så man må bestille de fra utlandet (USA/Japan).

Lenke til kommentar

Bare gå på den lokale Kiwi'en. Du rekker nok ikke å få noe tilsendt fra staten. De er treige.

www.gratiskondomer.no er faktisk ekstremt kjappe. Er gjerne i posten innen 2 til 3 virkedager.

EDIT: Til TS, hvis du virkelig må ha noe i riktig størrelse så mål omkrets og lengde og fyk til kondomeriet eller apoteket. Ikke vær flau, spesielt ikke hvis du drar til kondomeriet :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Et sitat jeg kommer på i forbindelse med slike tråder er følgende: «Er man ikke voksen nok til å kjøpe kondomer, så er man ikke voksen nok til å ha sex.»

Srsly. Det er virkelig ikke noe problem å kjøpe på butikk eller hos kondomeriet. Om du er skitnervøs første gang, så tenk noe sånt som «Hah! I am teh awesome! Jeg skal jo faen meg pule jo! E'kke noe problem for meg å kjøpe noen skarve kondomer vettu!»

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...