Gå til innhold

Høyttalerbalanse i iTunes

Anbefalte innlegg

Kort spørsmål:

Av en eller annen merkelig grunn ser iTunes ut til å ha forskjøvet balansen mellom venstre/høyre lydkanal. Ingen andre programmer gjør dette, og hvis jeg hører på musikk mens jeg spiller, så er lyden i spillet helt i balanse, mens musikken er forskjøvet til venstre.

Finner ingen option i iTunes til å stille balanse, og finner heller ingen balanse per program i windows lydoppsettet.

Noen som vet om noen løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det skjedde pluttselig er det nok høyttalerne det er noe galt med, sjekk alt av koblinger.

Det skal være en balansekontroll i lydpanelet i Windows. Finn frem "Lyd" i kontrollpanelet eller så mener jeg å huske at det var mulig å komme inn ved å trykke på lydikonet nede til høyre.

Lenke til kommentar

Som sagt fungerer lyden helt utmerket med alle andre programmer, det er kun iTunes det er snakk om. Det er altså ingenting galt med høyttalerne, og som jeg skrev tidligere justerer balansen i Windows kun den generelle balansen. Så selv om jeg hadde justert balansen til å stemme for iTunes, ville det vært i ubalanse for alle andre programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...