Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Marseille


Hvem vinner?  

36 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Manchester United.
      23
    • Marseille
      13


Anbefalte innlegg

"Så drømmen om the triple er mindre realistisk enn the double?" Jeg elsker Fjøra!

 

Wes Brown har forresten ikke imponert etter at han kom tilbake, en kløne og en vandrende fare i forsvaret til United. Får håpe for Uniteds skyld at Vidic er tilbake sporenstreks.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5-ac6885f0-52e10069.jpeg

 

Jaja, med sånt spill er det i alle fall ikke så lenge til de ryker.

 

Du er min nye favoritt. Bitre og usaklige fans av rivaliserende lag gjør bare denne seieren enda bedre.

 

Iceman :love: :love: :love:

Takk, jeg gjør mitt beste :)

 

Men for å selv bite i det sure eple. Jeg trenger så sårt et plaster på såret, men beklagligvis sjedde det ikke i dag :cry:

Lenke til kommentar

Men sånn over til kampen. Imo. er det helt 50-50 hvem som går videre. Marseilt ble hadde sine muligheter, et par store også, men putter man ikke sjansene sine blir det dårlig med butikk. Synes Carrick og Scholes gjorde en helt grei jobb mot Marseille sine tre, men ikke mer enn grei. Carrick bidrar jo null og niks offensivt, han spiller litt som en dårlig Makelele. Nå kan det jo hende det er det han har fått beskjed om, hva vet jeg/vi?

 

Nani var nok ikke 100%. Valencia var veldig positiv. Synd at våre to beste høyrebacker mest sannsynlig blir borte noen uker med strekkskader. Vidic, Rio, Oshea, Evans og Rafael ute. Lukter fjorårssesongen lang vei. Nå har jo Brown spilt et par kamper på relativt kort tid, så da er vel han sikkert skadet også.

 

Min børs.

 

VDS 7

Rafael 6. Alle så vel hvor mye rom Marseille fikk etter han kom inn. Et par meget risikable taklinger hadde han også, som vanlig...

Oshea 7. Bunnsolid defensivt, det er tross alt det viktigste.

Smalling 7. God! Litt rusk, men greit.

Brown 7. En stygg klareringsmiss, ellers lite å utsette.

Evra 8. Synes han var god i dag. Endel viktige klareringer og blokkeringer.

Nani 7. Gjør en bra jobb, hadde nok litt vondt i beinet.

Giggs 6. Gjør generelt litt lite ut av seg, også endel tåpelige ballmiss, dårlige mottak og pasningsfeil.

Carrick 6.

Scholes 6. Grei nok. Bukker som vanlig under for press, men slår som vanlig endel bra baller.

Rooney 8. Jobber herlig og har mye bra pasninger.

Hernandez 8. Putter to, er generelt lite aktiv utenom det.

 

MoM: Hernandez fordi han avgjør. Evra på en nummer to.

Lenke til kommentar

Men sånn over til kampen. Imo. er det helt 50-50 hvem som går videre. Marseilt ble hadde sine muligheter, et par store også, men putter man ikke sjansene sine blir det dårlig med butikk. Synes Carrick og Scholes gjorde en helt grei jobb mot Marseille sine tre, men ikke mer enn grei. Carrick bidrar jo null og niks offensivt, han spiller litt som en dårlig Makelele. Nå kan det jo hende det er det han har fått beskjed om, hva vet jeg/vi?

 

Nani var nok ikke 100%. Valencia var veldig positiv. Synd at våre to beste høyrebacker mest sannsynlig blir borte noen uker med strekkskader. Vidic, Rio, Oshea, Evans og Rafael ute. Lukter fjorårssesongen lang vei. Nå har jo Brown spilt et par kamper på relativt kort tid, så da er vel han sikkert skadet også.

 

Min børs.

 

VDS 7

Rafael 6. Alle så vel hvor mye rom Marseille fikk etter han kom inn. Et par meget risikable taklinger hadde han også, som vanlig...

Oshea 7. Bunnsolid defensivt, det er tross alt det viktigste.

Smalling 7. God! Litt rusk, men greit.

Brown 7. En stygg klareringsmiss, ellers lite å utsette.

Evra 8. Synes han var god i dag. Endel viktige klareringer og blokkeringer.

Nani 7. Gjør en bra jobb, hadde nok litt vondt i beinet.

Giggs 6. Gjør generelt litt lite ut av seg, også endel tåpelige ballmiss, dårlige mottak og pasningsfeil.

Carrick 6.

Scholes 6. Grei nok. Bukker som vanlig under for press, men slår som vanlig endel bra baller.

Rooney 8. Jobber herlig og har mye bra pasninger.

Hernandez 8. Putter to, er generelt lite aktiv utenom det.

 

MoM: Hernandez fordi han avgjør. Evra på en nummer to.

 

Bytt rating på Scholes og Evra så er jeg enig. Evra er griseheldig at han unngår kort i dag, kommer for sent ved minst tre anledninger, der hvertfall to av de skal kvalifisere til første gule.

 

Scholes: :love:

Lenke til kommentar

Brown 7. En stygg klareringsmiss, ellers lite å utsette.

Brown hadde flere småfarlige involveringer og klareringer. I tillegg puttet han ballen i mål.

 

Virker som Inter hadde ekstremt flaks med avansementet sitt.

Er man heldig når motstanderen gjør store feil og man utnytter disse? Kan man ikke heller si at motstanderen var for dårlig?

Lenke til kommentar
Er man heldig når motstanderen gjør store feil og man utnytter disse? Kan man ikke heller si at motstanderen var for dårlig?

Joda, men marginer er det jo også i dette tilfellet. Første målet til Inter var offside, og det kan ha vært avgjørende i seg selv. Den ballen som ruller på linja er en typisk 50/50 situasjon som ender i Inters favør.

 

Uansett driter jeg i det. Det eneste er at jeg vil at Tyskland skal fortsette å ha høyere UEFA-score enn Italia. For Uniteds del tror jeg det er omtrent hipp som happ med tanke på et mulig oppgjør.

Lenke til kommentar

Nervepirrende kamp.

 

Vi er heldige som i det hele tatt er videre. Brown og Smalling hadde konk i hvem som klarte å misse flest markeringer i første omgang. Bedret seg heldigvis i andre.

 

Skjønner fortsatt ikke hvorfor Berba ikke spiller. Med Berba på banen spiller laget så utrolig mye bedre fotball, og det kan ingen si vi gjorde i dag. Hever vi oss ikke i kvartfinalen så er vi på hodet og ræva ut.

 

Hernandez er et flott kjøp. Men det virker nesten som laget vårt er immune på å score hvis det ikke er åpent mål.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

En dårlig forestilling (spillemessig) grunnet skader før og underveis, samt en svak sentral midtbane nok engang.

 

Sar 8

 

O'Shea 6 - Gråstein, men god til å posisjonere seg bakover på banen

Rafael 7 - Var meget god når han spilte. Litt hardasiøs, men lykkes med det aller meste.

Smalling 7- - God frem til slutten av kampen, fikk da panikk

Brown 0 - Er så langt unna god nok at det egentlig ble litt flaut etterhvert og selvmålet var i grunn "fortjent". Så ut som Neville gjorde mot slutten av sin karriere dessverre. Har alltid likt orange, men dette blir garantert hans siste sesong for oss. Tror han tapte markeringen sin på hver eneste corner og dødball i mot. Skremmende.

Evra 8 - Beste kampen på lenge. Mangler dog endproduct som vanlig, men det tror jeg aldri vi får av Patrice uansett.

 

Tanksen - Elsker'n! 7

Nani 5 - Tydelig preget og burde i all etterpåklokskapens ikke spilt fra start.

Scholes 7 Stor i førsteomgang, ble fullstendig overløpt i andre. Det er ikke hans skyld når han ikke har beina og det er meg en gåte at vi ikke legger om til 4.5.1.

Carrick 2 - Forferdelig at denne mannen har fått ny kontrakt. Han er faktisk dårligere enn Gibson for tida. Det er ille å si, men jeg håper Iren starter fremfor Michael i helga. Fyren bidrar ikke med en dritt og setter opp lagkamerater i vanskelige posisjoner ved å hele tiden slå støtte og på tvers. Som følge av det mister vi ballen i neste trekk da en feks Smalling ikke kan gamble med passingene i tide og utide. Får en liten pluss for å løpe mye, selv om han nesten aldri vant ballen.

Giggs 5+ - Har endel penetrerende passninger som er uvurderlig, men fyfaen så han sækka utover i kampen. Prinsen har et lite Evra virus i kroppen tror jeg, for han kaster bort mange fine sjanser med svake innlegg. Pluss for assist!

 

Rooney 9+ - Han er tilbake nå.

Hernandez 7 - Måltyv av rang men som jeg skrev før kampen, han mangler littepitt for mye i spillet til at det var riktig å benke Berbatov (i teorien :p) imo.

 

Happy som faen med avansement. Tar gjerne Shaktar i neste runde...

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...