Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Marseille


Hvem vinner?  

36 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Manchester United.
      23
    • Marseille
      13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk ikke at vi trenger Vidic, så jeg er for å spare ham til kampen i helga. Jeg har en god følelse forran denne kampen og det er langt viktigere at de offensive strengene er på plass imo. Wes og Smalling slet mot Liverpool, men dersom man analyserer målene i mot var det i grunn bare det første som var "fælt." De øvrige var gavepakker fra hhv Nani og Sar. Noen burde fuglt Kuyt på det tredje, men Edwin tar slike lomper 99 av 100 ganger. Det jeg derimot frykter er at en slik parring fort betyr O'shea på høyre og ingen Rafael.

 

Noen som har skadenytt hva Marseille angår? Mener å ha fått med meg at denne Valbuena fyren har slått opp kneskaden og at L. Remy er ute? Andre Pierre Gignac er så rævsprekk han, så bare flott om han blir klar.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se startoppstillingen. Blir også spennende å se hva slags velkomst Heinze kommer til å få. Greit at han var litt god, men Liverpool-flørten mot slutten av United-karrieren hans har ikke gått ubemerket.

 

VDS

Rafael - Smalling - Vida - Evra

Valencia - Scholes - Carrick - Giggs

Rooney - Berbatov

 

Om ikke Berba starter denne, så håper jeg for hans del at han blir solgt til sommeren. Hva faen er vitsen med å ha en toppscorer om han skal varme benken i hver eneste kamp?

Lenke til kommentar

Synes det er skummelt at så mange av dere undervurderer Marseille, de er som regel sterke på bortebane. Kamper lever sitt eget liv i Champions League, og de trenger kun et bortemål for å komme seg videre med uavgjort. Helt uenig i at vi ikke trenger Vidic. Håper ingen nøkkelspillere spares.

 

Edit: Både Cheyrou og Remy skal være klare.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Håper Chicho komer innpå og dytter Heize på samme måten som i VM :D

 

Marseille trenger bare å spille uavgjort, med 1mål så er de videre. Kjipt, men sånn er det.

Om det er 0-0 til full tide blir det extraomg. + Straffekonk.

 

Så United må vinne med ett mål om Marseille klarer å putte i det hele tatt.

 

Men tipper 2-0 til United.

Lenke til kommentar

Marseille har ikke sluppet inn mål på nesten 600min, men de er (for) et defensivt anlagt lag og det taler i vår fordel. Lag som ikke presser høyt levner jeg sjelden store sjanser på majestetiske Old Trafford. Spiller Nani og Valencia fra start vil backene deres få kjørt seg bigtime og med en Rooney på vei mot formen lukter det mål av oss igjen. Jeg lot merke til at Wayne hadde et par 100% løp inn i boksen når Tony V kom innpå, slike tar han aldri når Nani har ballen ettersom det er umulig å forutse hva den smått egoistiske portugiseren har i tankene. Virket som han fikk en engeri-innputt av Tonys tilbakekomst han også.

 

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg håper på Berba eller Hernandez. Sistnevnte tilbyr endproduct på innlegg og i bakrom (som det sikkert ikke blir mye av) samt mye engeri/løp som stresser motstanderen og strekker laget, mens Berba på sin side er en mye bedre overall spiller. Men igjen, Berba har ikke scoret i CL på to år eller noe slikt. Jeg usikker, men heller svakt mot Berba fra start og Hernandez inn i 2.omg.

Lenke til kommentar

Synes det er skummelt at så mange av dere undervurderer Marseille, de er som regel sterke på bortebane. Kamper lever sitt eget liv i Champions League, og de trenger kun et bortemål for å komme seg videre med uavgjort. Helt uenig i at vi ikke trenger Vidic. Håper ingen nøkkelspillere spares.

 

Edit: Både Cheyrou og Remy skal være klare.

 

Hvis Man U ikke går videre i kveld skal jeg gå naken fra slottet til Oslo S.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...