Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Marseille


Hvem vinner?  

36 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Manchester United.
      23
    • Marseille
      13


Anbefalte innlegg

Skjønner fortsatt ikke hvorfor Berba ikke spiller. Med Berba på banen spiller laget så utrolig mye bedre fotball, og det kan ingen si vi gjorde i dag. Hever vi oss ikke i kvartfinalen så er vi på hodet og ræva ut.

Når Chicharito scorer to mål blir det litt merkelig å kritisere Ferguson for det valget. Før kampen (og Arsenal-kampen) syntes jeg det var veldig rart at ikke Berbatov startet. Men i denne kampen kan det ha reddet oss en plass videre i CL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner fortsatt ikke hvorfor Berba ikke spiller. Med Berba på banen spiller laget så utrolig mye bedre fotball, og det kan ingen si vi gjorde i dag. Hever vi oss ikke i kvartfinalen så er vi på hodet og ræva ut.

Når Chicharito scorer to mål blir det litt merkelig å kritisere Ferguson for det valget. Før kampen (og Arsenal-kampen) syntes jeg det var veldig rart at ikke Berbatov startet. Men i denne kampen kan det ha reddet oss en plass videre i CL.

 

Har ikke kritisert noen som helst.

 

Mye bedre offensiv flyt med Berbatov. I dag hadde vi flaks som gikk videre. Svært lite offensivt powerplay som har kjennetegnet Utd hjemme på European Nights.

Lenke til kommentar

Rødt kort vs 2 feildømte mål(1 for og 1 imot) ganske grei match. Morsomme med Busquets situasjonen, er jo at alle andre gjør akkurat det samme, men bare fordi Busquets gjør den lille tingen der, så er han djevelen selv.

 

Og da må han få det samme som alle andre. Bare rettferdig. Man er ikke immun bare man spiller på Barca

Lenke til kommentar

Carrick 2 - Forferdelig at denne mannen har fått ny kontrakt. Han er faktisk dårligere enn Gibson for tida. Det er ille å si, men jeg håper Iren starter fremfor Micahel i helga. Fyren bidrar ikke med en dritt og setter opp lagkamerater i vanskelige posisjoner ved å hele tiden slå støtte og på tvers. Som følge av det mister vi ballen i neste trekk da en feks Smalling ikke kan gamble med passingene i tide og utide. Får en liten pluss for å løpe mye, selv om han nesten aldri vant ballen.

 

Virkelig? Jeg syns han var bra i det oppbyggende spillet i første omgang med mange gode ballvinninger og pasninger, litt mer defensiv og usynlig i andre (i likhet med mange andre), men en god kamp overall.

 

Rooney som overser to åpenbare gjennombruddspasninger som hadde sendt Hernandez alene med keeper får 9+, javel? Kanskje 8.

 

Red.: Og om du har glemt det/fortrengt det allerede så er det Carricks fortjeneste at vi ikke bli ræveid på midten sist kamp mot Marseille når Gibson/Fletcher bestemte seg for å ikke delta.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Mye bedre offensiv flyt med Berbatov. I dag hadde vi flaks som gikk videre. Svært lite offensivt powerplay som har kjennetegnet Utd hjemme på European Nights.

Indirekte gjør du vel det. Som sagt, før kampen var jeg enig. Blir vanskelig å være enig når man sitter med fasiten i hånda. Berbatov er god, men han fikser ikke hele angrepsspillet vårt alene selv om han er betydelig bedre enn Chica i de oppbyggende fasene.

 

Flaks synes jeg blir feil å si. Over to kamper er vi best. Det er jevnt. Men jeg synes ikke det flaks hvis du er best. Og det var ihvertfall ikke flaks at Chicha puttet to mål. Den gutten lukter scoringer som en blodhund.

Lenke til kommentar

Joda, men marginer er det jo også i dette tilfellet. Første målet til Inter var offside, og det kan ha vært avgjørende i seg selv. Den ballen som ruller på linja er en typisk 50/50 situasjon som ender i Inters favør.

 

Uansett driter jeg i det. Det eneste er at jeg vil at Tyskland skal fortsette å ha høyere UEFA-score enn Italia. For Uniteds del tror jeg det er omtrent hipp som happ med tanke på et mulig oppgjør.

Det var ikke offside. Foten til Bayernforsvareren opphever den. Misbrukte sjanser er egen udyktighet, mål er det som teller i fotball.

 

Siste avsnittet ditt stiller jeg meg 100% bak! Flott at Tyskland tar en CL-plass fra Italia.

Lenke til kommentar

Carrick 2 - Forferdelig at denne mannen har fått ny kontrakt. Han er faktisk dårligere enn Gibson for tida. Det er ille å si, men jeg håper Iren starter fremfor Michael i helga. Fyren bidrar ikke med en dritt og setter opp lagkamerater i vanskelige posisjoner ved å hele tiden slå støtte og på tvers. Som følge av det mister vi ballen i neste trekk da en feks Smalling ikke kan gamble med passingene i tide og utide. Får en liten pluss for å løpe mye, selv om han nesten aldri vant ballen.

Erru stein eller?

 

Opta Sports

93% - Michael Carrick misplaced just four of his 58 passes tonight & had the best pass completition rate on the pitch (93%). Control.

Lenke til kommentar

Så er han ikke noen offensiv spiller heller. Det er ikke hans jobb. Dere virker fullstendig blinde for defensive midtbanespillere. Å telle offensive pasninger på den måten blir som å dømme Vidic etter hvor mange målsjangser han har.

 

Når det er sagt så hadde han en dårlig dag ja.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva dere har fått i dere som snakker negativt om Carrick. Han er en defensiv midtbane og man kan ikke garantere at han slår Scholes-pasninger hele tiden heller, og da blir det som regel noen støttepasninger. Han er trygg å ha på midten og gjør jobben sin fint. I dag så syns jeg han greide seg fint selv om jeg har sett han bedre i år.

Lenke til kommentar

Så er han ikke noen offensiv spiller heller. Det er ikke hans jobb. Dere virker fullstendig blinde for defensive midtbanespillere. Å telle offensive pasninger på den måten blir som å dømme Vidic etter hvor mange målsjangser han har.

 

Når det er sagt så hadde han en dårlig dag ja.

Ingen som sier han er en offensiv spiller? Poenget er jo at selv om han skal kontrollere det defensive, så er han jo ikke fritatt for kreativitet. Når såpass mye skal gjennom mannen, så er det klart at det bremses når Carrick skal spille støtte hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...