Erlendz Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg ser at stort sett alle som har en xp2500 barton cpu klokker den til 2200mhz. Jeg prøvde meg en gang men jeg kom ikke så langt. Etter å ha lest poster her om klokking ser jeg at det er mye jeg ikke fatter bæret av. Så jeg tror at det er jeg og mine kunnskaper om emnet som er grunnen til at jeg ikke kom så langt. Så det jeg lurte på er om noen kunne sette opp en liten guide for klokking av denne cpuen, eventuellt legge til en link til et sted som tar det opp. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Her er en guide om overklokking i 5 deler, og det blir mer avansert etter hvilken del du tar. http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har nå lest denne, og kan ikke si at jeg lærte noe mer. Er det noen som kan gi meg en mer avansert guide, helst til klokking av en xp2500(barton) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå