rsagneskar Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 hei, har kjøpt med nordic power protein som heter pure way eller noe, så står det jeg skal blande 40 gram med proteinpulver opp med 2,5 dl melk/vann, hvor mange måleskeier er 40 gram? jeg har ikke vekt så er litt vansklig og måle:S Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er som regel 2 "scoops" som trengs. Følgte det med en sånn plastikk "scoop(?)" når du kjøpte pulveret?. Burde også stå på boksen. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 åååh kan jo prøve, men står ikke på:S Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Ingen som hvet hvor mye som skal ?? f.eks. med vanlig spise skje:P Lenke til kommentar
vZ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det blir vanskelig å spå da det ikke finnes EN standard type spiseskje, men flere. Her ser du litt av problemet med å angi hvor mange spiseskjeer som trengs. Bilde 1 Enda et eksempel.. Bilde 2 Min favoritt.. Favoritt Man kan dog lese mer om spiseskjeer her. Fra alvor til tull: Prøv deg fram. 1 skje for mye eller for lite har aldri skadet noen. 2 scoops tilsvarer 3-6 skjeer. vZ. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå