Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vondt i halsen etter kvelertak, har ikke merker.

morgan_kane

Anbefalte innlegg

Hei, havnet i en uheldig situasjon i natt og fikk meg et skikkelig kvelertak på meg. Har nå vondt når jeg svelger til venstre over adamseplet. Trur jeg har fått meg en slags strekk der for det er slik det føltes når jeg gjespet isted. Hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, havnet i en uheldig situasjon i natt og fikk meg et skikkelig kvelertak på meg. Har nå vondt når jeg svelger til venstre over adamseplet. Trur jeg har fått meg en slags strekk der for det er slik det føltes når jeg gjespet isted. Hvordan skal jeg forholde meg til dette?

er nok bare adamseplet som er litt ømt etter hendelsen. går over etter ett par dager !!

Lenke til kommentar

Ta deg en tur til legen! :) Ikke noe vits å vente hvis det er ubehagelig.

doctor-visit.gif

Lenke til kommentar

er nok bare adamseplet som er litt ømt etter hendelsen. går over etter ett par dager !!

Får håpe det. Lurer på om jeg er litt hoven og, men er ikke sikker.

Ta deg en tur til legen! :) Ikke noe vits å vente hvis det er ubehagelig.

doctor-visit.gif

Tenkte å sjekke det med legen hvis det blir værre, men er så mange som har sakt at det ikke er så farlig. Har ikke merker så det kan ikke vært så ille mener mamma.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...