Gå til innhold

Prosjektor pære, risting ved speling av musikk.

Anbefalte innlegg

Har ein 21 tommer sub, som rister godt i huset. Og når eg speler rister det i prosjektoren også, så lurer eg på om det har noko og sei på pæra i prosjektoren for når eg spiller høgt skjelver det litt når eg ser på lærrete.

Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen så vett nåke på denna portalen elle???

Du ber om hjelp. Og så kommer du med slike uttalelser? Ingen er er betalt for å svare deg.

Men vi kan henvise deg til bruksanvisningen. Les denne. Les om behandling av prosjektorpære i din prosjektor (her er det forskjeller avhengig av konstruksjon, varme på pære og lysstyrke).

Les spesielt om det er et avsnitt om pæren må kjøles ned etter bruk før prosjektor flyttes (i praksis at viften går etter at pæren er slått av). Rystelser med varm pære vil svekke pæren og evt. ta kekken på den. Det samme skjer forøvrigt med varm glødepære.

Lenke til kommentar

Ingen så vett nåke på denna portalen elle???

Du ber om hjelp. Og så kommer du med slike uttalelser? Ingen er er betalt for å svare deg.

Men vi kan henvise deg til bruksanvisningen. Les denne. Les om behandling av prosjektorpære i din prosjektor (her er det forskjeller avhengig av konstruksjon, varme på pære og lysstyrke).

Les spesielt om det er et avsnitt om pæren må kjøles ned etter bruk før prosjektor flyttes (i praksis at viften går etter at pæren er slått av). Rystelser med varm pære vil svekke pæren og evt. ta kekken på den. Det samme skjer forøvrigt med varm glødepære.

Ok sorry!

Takk for bra svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...