Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Uregelmessig dunking i øret

En_annen

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en uregelmessig dunking i det ene øret i en - to uker nå (hadde samme dritten får to månder siden, men det gikk vekk helt til nå, da den kom tilbake). Den er uregelmessig og dunking ikke sammen med pulsen. Jeg har øresus, har hørt at dette kan innkomme da. Jeg er altså bare 14 år, og har bedt mor bestille time til legen, men hun er bare opptatt av nettdatingen sin (hun leter etter ny ektemann). Jeg ba hun bestille time hos legen får 2 uker siden da det begynte, og hun har enda ikke gjort det, derfår går jeg hit å spør. Hva er dette? Jeg har nok mer ørevoks en jeg kan se inne i øret, men jeg har vasket det med q-tips flere gang, men jeg trur det ligger noe inne mot trommehinnen også, så jeg skal til legen å få øreskyld, hvis mor kan få fingern ut av ræva -.-

Hva er dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har buldring i øret, og det er sinnsykt plagsomt. Var hos legen i februar, og ble henvist videre til øre-spesialist. Så får vi se hva de sier der. Men altså, du kan vel ordne deg legetime selv? Eventuelt ringe barnevernet og si at nettdatingen til mora di går på helsa løs.

Lenke til kommentar

Hu mora di burde prioritere deg litt bedre ja.

Men uansett, uregelmessig dunking i øret kan vel komme av stress eller av at du har sovet for lite, men i dette tilfellet oppstår dunking bare så lenge en hører lyder. Er det slik det oppleves? Om det er slik, så er det ikke farlig, du trenger bare slappe av eller sove litt mer.

Lenke til kommentar

Hu mora di burde prioritere deg litt bedre ja.

Men uansett, uregelmessig dunking i øret kan vel komme av stress eller av at du har sovet for lite, men i dette tilfellet oppstår dunking bare så lenge en hører lyder. Er det slik det oppleves? Om det er slik, så er det ikke farlig, du trenger bare slappe av eller sove litt mer.

Dunkingen er så svak, og jeg høre den for det meste før jeg sover, altså når jeg er trøtt. har aldri hørt den på lyse dagen. Dunkingen skjer bare da, og holder på i kanskje et halt minutt. Det er irriterende :S

Det her med å bestille legetime selv som h*n ovenfår snakket om, koster det noe? Og er dette noe jeg burde få skjekket umiddelbart (denne uken) (livsfarlig) ?

Lenke til kommentar

OPPDATERING: har vært 3 dager uten dunkingen. Lurer på at det har gitt seg, men skal gå til legen uansett. En tur til legen får mye er bedre enn en fårlite ;) får ringe fastlegen sjøl. Kan ikke forvente mor å gjøre noe :nei2:

Lenke til kommentar

Bra du drar til legen. Skader ikke å sjekke det, selvom det forhåpentligvis kan ha gått over av seg selv. Ble litt nysgjerrig på den "bankingen". Føles det litt likt som dotter i ørene, men at det på en måte pulserer? For slikt har jeg hatt tidligere nemlig.. Aner ikke hva det kom av!

Lenke til kommentar

Bra du drar til legen. Skader ikke å sjekke det, selvom det forhåpentligvis kan ha gått over av seg selv. Ble litt nysgjerrig på den "bankingen". Føles det litt likt som dotter i ørene, men at det på en måte pulserer? For slikt har jeg hatt tidligere nemlig.. Aner ikke hva det kom av!

Det føles mer utsom du "hører" hjerte ditt slå, bare den dunker helt uregelmessig. Ikke mye annet å fårklare egentlig.

Endret av En_annen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...