Gå til innhold

[Løst] Redigeringsprogram

Anbefalte innlegg

Hei, det skal være snart konfirmasjon, men jeg vet ikke hvilket redigeringsprogram jeg skal bruke? Håper noen kan komme med ider. Det skal være gratis redigeringsprogram eller "koster penger" Men visst det koster penger, kan dere si det ifra, når dere skriver. Skal bruke redigeringsprogram både på ski og konfirmasjon :D

Takk for svar, håper at dere svarer ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, det skal være snart konfirmasjon, men jeg vet ikke hvilket redigeringsprogram jeg skal bruke? Håper noen kan komme med ider. Det skal være gratis redigeringsprogram eller "koster penger" Men visst det koster penger, kan dere si det ifra, når dere skriver. Skal bruke redigeringsprogram både på ski og konfirmasjon :D

ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 8. Dette koster penger. :)

Lenke til kommentar

ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 8. Dette koster penger. :)

Er ikke den nyeste ADOBE PHOTOSHOP ELEMENTS 9?

Lenke til kommentar

Siden du er i et forum for videoredigering, så må man gå ut i fra at du mener videoredigeringsprogram? Da er det jo ikke Photoshop Elements du er ute etter.

Akkurart! jeg er ute etter videoredigering! Skal filme med et kamera!

Lenke til kommentar

For å foreslå et video redigerings program så er det veldig nyttig å vite hva slags kamera du skal bruke, type/oppløsning/kodek osv., samt hva slags prosjekter du forventer å redigere. 3minutters snutter, halvtimes videoer, lange videoer 1.5 time eller mer.

Skal de brennes til DVD, bare sees på en PC, PC til TV, opplastet til YouTube??

I utgangspunktet kan du bruke Windows Movie Maker, eller iMovie hvis du er på Mac, alt annet koster penger, Sony Vegas, Premiere Elements, Pinnacle, Premiere Pro CS5 er de mest kjente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...