Danda Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei. Har tidligere fått hacket min xbox, etter en ny oppdatering nå så fungerer ikke de nyeste spillene, og den er bannet. Nå gidder jeg ikke mer styr så vil kjøpe meg en ny xbox, ser at slim koster 1700kr nå, er egentlig ikke interessert i å bruke så mye på en konsoll, er det noen steder de enda selger de eldre typene feks arcade for en billig penge? jeg spiller ikke så veldig mye, men kjekt å ha muligheten Lenke til kommentar
Danda Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Da fikk jeg meg en xbox 360 på qxl fra 2006 med 11 spill 2 kontroller å trådløs adapter til 1150kr Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 husk hørselvern! Lenke til kommentar
Danda Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 bråker de så fælt? uansett.. derfor man har anlegg! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 de bråker litt mot normalen, ja. Men innstaller til harddisk og du vil bli kvitt mesteparten. Støvsug xboxen innvendig hvis dette ikke er blitt gjort på en stund. støvsug også luftinntaket på strømforsyningen også, det er faktisk en liten vifte der også. lykke til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) finn.no EDIT: Oja, du har kjøpt en allerede. javel Endret 15. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
simentp Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vet nok ikke om det var så smart, får du Red Ring Of Death nå har du ikke garanti på den :/ Lenke til kommentar
Danda Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 trur jeg skal bytte den inn på gamestop sammen med spilla å betale mellomlegge for slim, er egentlig bare interessert i halo reach og homefront, har jo enda den maskinen som er bannet og der kan jeg jo spille orginale spill på også, kjekt å ha tilgang til internett på nytt da Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 trur jeg skal bytte den inn på gamestop sammen med spilla å betale mellomlegge for slim, er egentlig bare interessert i halo reach og homefront, har jo enda den maskinen som er bannet og der kan jeg jo spille orginale spill på også, kjekt å ha tilgang til internett på nytt da Hehe, da var du jo lur.... Du betalte 1150kr for den maskinen, og en ny slim hadde kostet deg 1800,-. Nå skal du bytte den inn hos gamestop og få 400kr for den, og legge til 2000kr for å få en slim? genialt Lenke til kommentar
Danda Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Har byttet den, men ikke i slim, var ikke hdmi på den jeg kjøpte, men fikk en med hdmi nå, men vet har driti på dolokket, glemte å sjekke om den hadde hdmi når jeg kjøpte på finn, noe den så klart ikke hadde.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har byttet den, men ikke i slim, var ikke hdmi på den jeg kjøpte, men fikk en med hdmi nå, men vet har driti på dolokket, glemte å sjekke om den hadde hdmi når jeg kjøpte på finn, noe den så klart ikke hadde.. Spiller jo egentlig ikke noen rolle det heller, for du kan kjøre 1080p uten hdmi også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå