Fizzle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Heisann - har et lite spørsmål. Fikk skole pc for ikke så lenge siden, og ikke lenge etter at jeg begynte å bruke den så klikka web-cammen. Den funker ikke på msn eller chatroulette eller noe som helst. Det lyser grønt, men kommer ikke opp noe bilde. Noen tips til hva dette kan være? Hvordan kan jeg fikse dette? Laste ned noe? Tips,tips,tips Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kan du fortelle litt mer om maskinen (modell, OS), og hvilket kamera du har problemer med? Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Her snakker vi om en Lenovo Thinkpad edge laptop. Vanlig skole pc som alle sammen har fått. Det er det innebygde web-kameraet som ikke fungerer. Det lyser grønt, men det kommer som sagt ikke opp noe bilde hverken på msn eller andre plasser. Endret 13. mars 2011 av Fizzle Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvilket Operativsystem kjører du? Windows XP, Windows Vista, Windows 7 eller Linux? Kan du finne ut hvilken PC-modell du har? Se etter noe av dette: · Edge 11, Edge E10, X120e · Edge 13, 14, 15, E30, E31, E40, E50 Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Vet hvertfall at jeg kjører på Windows 7, men er ikke sikker på modell. (Har ikke klart å finne ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå