poist Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei! Jeg skal ha meg nye goggles, og tenkte litt på hva folk anbefaler. Har sett litt på oakley splice, men vet ikke hvilket glass jeg skal kjøpe. Trenger noen som er gode til å se med når det ikke er sol (jordmørkt). Takker for svar! MVH Poist Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 DR.zipe har mye tøft Lenke til kommentar
poist Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Takker for svar! Men er ganske sikker på at jeg skal ha oakley splice, men vet ikke hvilket glass som er best når det er jordmørkt... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva menes med jordmørkt? I overskyet vær foretrekker jeg gult kontrast glass. Ser mye bedre med det. Lenke til kommentar
poist Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Ja, at det ikke er sol, og vanskelig for å se homper og hopp Har du noen forslag på noen Oakley Splice briller? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 veldig Fornøyd med Oakley Crowbar, kjøp med ekstra glass for hvilket lys det er i bakken er veldig nyttig Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Lame å bumpe gamle tråden, men sånn om du ikke har bestemt deg enda så kan jeg anbefale Dragon DX. Dugger aldri og er både fete og super comfy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå