sajjo187 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei! Jeg spiller nordicmafia.net og er ganske flink med å style profiler, men trenger hjelp med en ting. Hvordan kan man lage en hyperkobling i profilen? eks på bilder: trenger en slik måte men bare på url. jeg har prøvd mange måter som [url"google.no] og slikt men det funker ikke. Takker for svar! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Last opp bildet på www.tinypic.com så kopierer du og limer den inn på profilen din. Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Last opp bildet på www.tinypic.com så kopierer du og limer den inn på profilen din. jeg skal ikke laste opp noen bilder. det klarer jeg. jeg skal lage en hyperkobling. en link der man bare trykker, og ikke trenger å kopiere og lime inn i adresse-feltet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Prøv å laste opp til www.imageshack.com Lenke til kommentar
sajjo187 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Prøv å laste opp til www.imageshack.com skjønner du ikke? jeg skal ikke dele en link til bilder på profilen. det er en vanlig url, og jeg vil ha den som en hyperkobling. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Da blir det [.URL]LINK.her[./URL] ta vekk punktum selfølgelig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Eller du kan skrive det på denne måten om du vil ha en tekst istedenfor hele urlen synlig. [url=<adressen (url) til bildet ditt)] Tekst [/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå