Erav Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) en liten rippoff av Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her! Tenkte det var lurt å lage en liten anbefalingstråd til spill (mest fordi jeg trenger det nå ). Så om du trenger et nytt RTS spill, spørr her. Så kankje noen kan andefale deg noe. Så da starter jeg. Har lyst på et nonlineært/sandbox/open world spill. Trenger ikke være nytt, bare det går ann å ta en avbrekk fra storyen og leke seg litt. Link gjerne til gameplay trailere eller lignende. Vil vite se det før jeg evt. kjøper. om det skulle finnes en lignende tråd, vennligst link til den tråden. Lite vits med 2 tråder Endret 13. mars 2011 av Erav Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Red Dead Redemption + zombie dlc pakken. Der har du flere timer å kaste bort på. Just Cause 2 <---- Epic størrelse. Nesten bedre enn RDR for å være ærlig. Er det en spesiell platform du tenker på? PC,PS3,Xbox? Endret 13. mars 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Lønningsdag Noen spill jeg kan slå igjen timer på? Et spill som virkelig setter seg på hjernebarken? har minecraft men etter utallige timer er jeg lei, uheldigvis Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 http://fateoftheworld.net/ - nesten uendelig moro for ti euro. Man kan sikkert være ideologisk indignert om man er klimaskeptiker, men det er utrolig morsomt å bare ... Se hva som skjer. Enten du prøver å redde verden eller å lage ditt eget lille, despotiske drømmeland. Anmeldelse som er morsom enten du kjøper spillet eller ikke: http://www.rockpapershotgun.com/2011/03/11/review-fate-of-the-world/ Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 OP må skaffe seg Just Cause 2. Red Dead Redemption er rundt regnet et bedre spill, men formålene OP ønsker spillet sitt til gjør Just Cause 2 uendelig mye bedre. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 OP må skaffe seg Just Cause 2. Red Dead Redemption er rundt regnet et bedre spill, men formålene OP ønsker spillet sitt til gjør Just Cause 2 uendelig mye bedre. jeg er litt sliten akkurat nå. Hva er OP og hva prøvde du å få frem her? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 OP står for Original Poster, altså den som postet først i tråden. Trådstarter er nok et mer brukt ord i dette forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Blir å følge med i denne tråden for å se at den ikke slir ut av trådstarter, og evt. andre brukere. Burde kanskje settes opp noen regler også. Mvh. Iskall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå