Spenis Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hei jeg lurer på hvordan jeg kan få kobblingen til en nedlastningsfil til at det liksom det popper opp i en rute, så står det Kjør - Lafre - Avbryt. Jeg vil at dette skal poppeopp på siden min. F. eks VLX*C Mediaplayer. info: bla bla bla osv. Last ned her. Så trykker man på her. så popper det i'opp i steden for at det kommer på en annen side.. Se på bildet, jeg vil at denne ruten skal åpne seg på min sidde, ikke først gå til en annen side å så åpne seg.. håper du skjønner hva jeg mener. Takk på forhånd Endret 13. mars 2011 av Spenis Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Du kan ikke bestemme hvordan nettleseren til en bruker behandler forskjellige filtyper, men du kan foreslå for nettleseren hvilken filtype det er med type i linken din: <a href="http://www.eksempel.no/fil.exe" type="application/octet-stream" /> application/octet-stream forteller nettleseren at det er en binær fil som den ikke kan behandle selv, så den vil da i utgangspunktet laste ned filen i stedet for å forsøke å kjøre den selv. Endret 14. mars 2011 av Wedvich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå