Romelu Lukaku Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg har netopp funnet 50 dollar og i og med at jeg ikke skal til USA i nærmeste framtid finner jeg der mer nyttig og veksle de om til norske. Kan jeg da bare gå til banken å veksle de om til norske eller tar banken veldig mye i gebyr av dette? Endret 13. mars 2011 av Romelu Lukaku Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Gebyr mener du? Helt sikkert... Forex er vel greit... Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Dem pleier å ta gebyr, noe som 50-70kr kanskje. Men om du går til banken du er medlem i tror jeg de fleste gjør det gratis. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 En kompis av meg veksla inn noen dollar, euro og pund i banken, han måtte betale 25 kroner for det. Jeg som veksla inn 20 euro betalte ingenting. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Hvilken bank var det NutrL Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Sparebanken Vest NB: Er en god stund siden nå, så om de har høynet evt. gebyr vet jeg ikke. Men tror du som regel slipper gebyr om det er snakk om en mindre pengesum. Endret 13. mars 2011 av NutrL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå