AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Denne uken har jeg fått mitt livs sjokk..jeg fikk vite at jenta jeg elsker over alt på denne jord vil i løped av sommeren forlate meg, og jeg vil aldri se henne igjenn. Dvs vi har ca 4-5 mnd igjenn.. Jeg ønsker ikke å gå nærmere inn på grunn eller årsak, men jeg føler mer helt knust inni meg. Vi har snakket om det, og jeg har sagt vi skal gjøre vårt beste for å få de siste mnd vi har sammen til å bli de beste mnd i livet vårt. Men jeg greier ikke...hvordan kan det blit det når vi begge vet inni oss hva som skal skje. Jeg gråter mye.. før jeg legger meg..jeg må snike meg inn på toalettet på jobben for å gråte...jeg er helt knust inni meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...Det er en situasjon som det ikke finnes noe lykkelig slutt eller en fasit på hvordan man skal takle. Jeg sliter en del med angrer, tenker på små øyeblikk.. slik som foreksempel at jeg sitter en del på data, sier kjæresten min til meg.. er data viktigere for deg en hva jeg er..så sier jeg bare..neinei, men jeg forsetter fremdels å sitte på datan..Nå så bare gråter jeg over hele situasjonen. Hvorfor i helvete brukte jeg ikke all min tid på henne, jeg som elsker henne så høyt..Jeg hater meg selv for deg. jeg greier ikke å slutte å klandre meg selv for det. Og hver gang etter jobben, så spørr hun meg om jeg har savnet henne i dag, så sier jeg bare.. hvorfor spørr du om det hver dag..ellers så svarer jeg ikke. Selv om jeg egentelig ville si at jeg savner henne hver eneste dag. Jeg sitter faktisk å gråter nå mens jeg skriver dette her, gruer meg noe helt jævlig...kommer til å bli så stille..jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg etter at hun har forlatt meg. Jeg trenger noen å snakke med, men vet ikke hvem. Hva skal jeg gjøre? Postet av anonym: 6e619088f742f3abb2330f275fab5ba6 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Skjønner ikke helt hva du vil med denne posten. Viss du er ute etter en løsning så må du nesten skrive hva problemet er også 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Skjønner ikke helt hva du vil med denne posten. Viss du er ute etter en løsning så må du nesten skrive hva problemet er også vell..jeg ville helst ikke komme inpå grunn eller årsak..trodde jeg hintet det ganske greit i posten..vi har 4-5 mnd igjenn sammen...med det så mente jeg at hun har 4-5 mnd igjenn å leve. Postet av anonym: 6e619088f742f3abb2330f275fab5ba6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Så forferdelig. Må være et hjelpeapparat rundt dere nå, som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Om dere kun har 5-6 måneder igjen så er det vel ikke så godt for henne om du går rundt og er deprimert hele tiden. Det gjør ikke saken bedre at hun vet at hun er grunnen til du er deprimert. Selv om det er vanskelig, så prøv å se det positive i situasjonen og slutt å fokusere på fortiden og hva du kunne ha gjort bedre. Uansett hvor mye du fokuserer på "what if", så kan du ikke endre det. Se fremover og gjør deres siste tid i lag best mulig. Det er da åpenbart det du bør legge ressurser i og ikke i selvmedlidenhet. Har du nå et "mindset" som ligner på noe ala "Hva med meg?, hva med mine sorger?" Er du enig i dette? Det er ikke du som skal forlate denne verden, og dine nåværende tanker er bra egoistiske, og ja det er helt normalt. Ønsker du å være egoistisk i denne situasjonen? Worse case scenario. Hun kunne forlatt deg i morgen eller i dag. Så slutt å synes synd på deg selv og for guds skyld slutt å tenke på alt du kunne ha gjort bedre. Prøv heller å faktisk gjøre det bedre. 6 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg skjønner du er fustrert, og situasjonen er slett ikke enkel å håndtrede. Men, det er et tips jeg kan gi. - Lev hver dag, se ikke inn i morgendagen, se heller ikke på hva som en gang ble gjort. Jeg ber deg ikke dra dette for langt. Legg selvfølgelig en plan for hva dere kan gjøre neste uke. Se ikke det du en gang kan miste, men se det du har. Vær litt optimistisk, for det er deg hun tilbringer sin tid med Og du, døm nå ikke deg seg selv for de feil du en gang har gjort. Lev med at de er gjort. Lev med at en ny dag fører til nye gleder, og nye muligheter, hvor du kan trå til, spre glede, gjør hun glad, og det vil glede deg selv. Hold ikke tilbake på vakre ord, og varme tanker, og skjønn at `HUN VET´ du også tar det hardt. Dette gjelder egentlig uansett, enten en er døden nær, eller ei. Pakk sammen dataen, putt den i ei eske, evt. ikke la den være til stede der du er. - Problemstillingen der er den samme for deg, som den en gang var for meg. Jeg la den vekk i 6mnd. "Før det var over." Vær en smule optimistisk, det hjelper deg godt på vei. Endret 13. mars 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
Populært innlegg Ozelot Skrevet 13. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2011 Ta opp lån, og dra på ferie og få de 5-6 neste månedene til å bli den beste tiden dere har hatt sammen! 22 Lenke til kommentar
notalive Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg klarer ikke å forestille meg hvor ille det må være å vite slikt. Tror jeg slenger meg på Tå. og tROOP4H. Prøve å tenke på dagen i dag og hvordan du kan gjøre den dagen til et godt minne. Både for deg og henne. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei. Jeg begynte å lure litt på hva som gjorde at dere hadde 5-6 månder igjen sammen. Men trist uannsett hvis en person går bort. Når det skal sies så vet man aldri uannsett hvor mye tid man har igjen. Så å si hvor mange månder man har igjen blir tja. Litt feil for det veit ingen. Ikke leger heller. Man kan annta at man har igjen så så lang tid kanskje, men man kan aldri være 100% sikker. Hva dere skal gjøre innen den tiden? Tja. Finn på mye fint. Kanskje dere skal finne på ting sammen. Være mye sammen med henne. Hvis dere bor hos forldrene deres eller gennerelt ikke bor sammen, så kanskje dere skal overnatte hos hverandre. Hvis hun synes at du sitter litt for mye på PC`en så bør du kanskje unngå å sitte så mye på PC`en. Kan kanskje være en tanke å dra på ferie sammen, så sitter dere ikke bare hjemme liksom, men dere kan jo dra på Kino og sånne ting som er fint også. Rett og slett bare være sammen. Jeg mener ikke å skremme deg altså, men livet kan da slutt før du aner det. I morra, Onsdag. Ja. Hvilken som helst dag. Man vet aldri når ting skjer. Vet ikke helt om det er riktig å skrive lykke til, men. Hilsen. wil. 2 Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Føler med deg. Du må ikke klandre deg selv for tingene du har gjort, data, tv etc, er slik alle holder på med, enten de er i forhold eller ei bare drit i det! Gjort er gjort, du har ikke gjort noe som helst gale! Det beste for dere begge er å gjøre den siste tiden så god som overhode mulig. Ta opp lån og reis på en lang og innholdsrik ferie! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ta opp lån, og dra på ferie og få de 5-6 neste månedene til å bli den beste tiden dere har hatt sammen! Støtter denne. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ta opp lån, og dra på ferie og få de 5-6 neste månedene til å bli den beste tiden dere har hatt sammen! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Edit: Faen, jeg leste feil.. Synes veldig synd på deg, håper du har god familie og venner som kan ta hånd om deg i tiden nå og etter Endret 19. mars 2011 av RedLegend Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 ta opp lån og dra på ferie kan anbelfale los angeles og arizona/texas. veldig fint på denne tiden av året og my og oppleve Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 ikke tenk på hva som har vært gjort, la heller den siste tiden dere har være fantastisk. dra på ferie og kos dere så mye dere kan. at du skal gå å smile hele tiden forventer nok ingen men sørg for å ikke holde alt for deg selv er godt å prate om ting innimellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå