bjorni99 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 hei jeg lurer på hva som er forskjellen på microsoft flight simulator og x-plane9. takk for svar på forhånd!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 mulig jeg tar feil. men jeg tror mfs er mer komplisert å spille enn det x-plane er. og kanskje grafikken i mfs er hakket bedre? Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Rett ut av boksen er ikke MSFlightSim spesielt komplisert, da starter man som regel på rullebanen med motoren(e) på, og det er bare å gi gass og fly avgårde. Om man derimot begynner med en av de mangfoldige add-ons som finnes får man realisme omtrent på lik linje som ordentlige piloter. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Rett ut av boksen er ikke MSFlightSim spesielt komplisert, da starter man som regel på rullebanen med motoren(e) på, og det er bare å gi gass og fly avgårde. Om man derimot begynner med en av de mangfoldige add-ons som finnes får man realisme omtrent på lik linje som ordentlige piloter. sa ikke at den er veldig komplisert. bare mer ennx-plane. men det med motorene og sånt er jo dritenkelt. men det er når du kommer til kurs endringer alle de små knappene du finner ombord på Boeing 747 ting begynner å bli litt surrete Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 har allerede ms flightsim X og er ganske fornøyd med det. Jeg lurte bare på om det hadde vært smart å kjøpe x-plane også og nå har jeg fått svaret på det. Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 sa ikke at den er veldig komplisert. bare mer ennx-plane. men det med motorene og sånt er jo dritenkelt. men det er når du kommer til kurs endringer alle de små knappene du finner ombord på Boeing 747 ting begynner å bli litt surrete Tja, jeg vil nå ikke si at noen av default flyene er veldig kompliserte (i forhold til virkeligheten i det minste) men skjønner at for en uten erfaring det er veldig lett å gå i surr. Brukte en del tid på å bare fly visuelt og manuelt mens jeg prøvde å finne ut av knappene. Til TS: om du er ute etter realisme kan PMDG sine modeller anbefales, men denne får du nok ikke flydd rett ut av boksen, da den er lagd for å være så realistisk som mulig. Om du bare er ute etter gode, enkle modeller kan Project Opensky (POSKY) anbefales. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 X-Plane fokuserer mer på realisme enn FS-serien. X-Plane er også sertifisert til bruk under trening av piloter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå