Lumpness Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva er den laveste skatteprosenten man kan sette før man får baksmell på skatten året etter? Finns det noe info om dette? La oss si, med en inntekt før skatt på 250.000 i året Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 det kommer helt ann på inntekten, med 250 000 havner du på 25,7 kilde: http://www.abcnyheter.no/node/82525 vær klar over at det er vanlig å betale inn skatt hver mnd. men at det ikke er påkrevd, man kan ta alt som "baksmell" og det lønner seg, da du får renter på pengene hvis du har dem i banken. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 SÅ det er fullt mulig å sette skatteprosenten til 0 ? høres skummelt ut, ikke lett å sette av penger hver mnd på sparekonto jeg kommer nok til å sette skatteprosenten til 25,7 % , jeg har idag 36% som jeg syns er alt for mye. At jeg ikke får igjen noe på skatten gjør meg ingenting, viktigere med høyere utbetalinger Takk SirAmp Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kan ikke du heller ta tabell? Ta regulerer det seg selv Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva er den laveste skatteprosenten man kan sette før man får baksmell på skatten året etter? Finns det noe info om dette? La oss si, med en inntekt før skatt på 250.000 i året Dette er jo umulig å svare på uten å få mer info. Har du gjeld? Formue? Hvor mye betaler du i renter per måned? Har du barn? Bil? Lang kjørevei til jobben så du får skrevet av skatt på det? Finnes ingen fasit for skatteprosent uten å ta med hele sulamitten... Men er jo bare å prøve seg frem. Sjekk hva du måtte betalt om du hadde bestilt nytt skattekort nå. Er mer vanskelig å be om hjelp her enn å sjekke selv, det er gjort på en-to-tre.... 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Bittelitt gjeld er vel det eneste jeg har , ikke noe av det andre du nevner Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Og er 250.000 skattbar inntekt (inkl. skattbare tillegg) eller er det ren lønn hvor andre skattbare godtgjørelser ikke er tatt med? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Det er bare lønn ja, har ingen annen inntekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå