sebjen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei Har fått karakterene 5 og 5+ i 2.termin + en 4 i 1.termin i norsk muntlig Læreren mener at jeg vipper mellom 4 og 5. Er dette bare tull? Mvh sebjen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Vanskelig for oss å vurdere. Læreren din har antaglig et langt større grunnlag for å kunne vurdere deg enn noen her på forumet. 7 Lenke til kommentar
sebjen Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Vanskelig for oss å vurdere. Læreren din har antaglig et langt større grunnlag for å kunne vurdere deg enn noen her på forumet. ok Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er soleklar 5er uansett hvordan man vrir og vender på det. Hva læreren din har røyka i det siste må du spørre h*n om Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei Har fått karakterene 5 og 5+ i 2.termin + en 4 i 1.termin i norsk muntlig Læreren mener at jeg vipper mellom 4 og 5. Er dette bare tull? Mvh sebjen Har du fått 5 i 2. termin får du 5 på kortet. Be læreren ryke å reise Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Haha, er læreren idiot eller? er jo en 5. Helt klart. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Siden det er norsk muntlig så teller vel timedeltagelsen også?... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 1. og 2. termin har da ingen forbindelse med hverandre på noen måte? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Tror egentlig han bare sier det for å få deg til å fortsette å jobbe. Men egentlig ser jeg ikke problemet, for han har jo ikke satt noen tellende karakter. Men hvis du ender opp med en 4 er på kortet med de resultatene, så ville jeg ha klaget. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Timesdeltaglese skal ikke ha noe å si når begge karakterene i den tellende terminen er på 5. Den kan vippe, ikke mer, og du er ikke på vippen uansett. Lenke til kommentar
sebjen Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Læreren er en idiot. Vipper pga begge termin 2. karakterene er gruppearbeid, mens termin 1 er individuelt. Men karakteren jeg fikk til termin 1. skal vel ikke telle? Mnh Sebjen Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Læreren er en idiot. Vipper pga begge termin 2. karakterene er gruppearbeid, mens termin 1 er individuelt. Men karakteren jeg fikk til termin 1. skal vel ikke telle? Mnh Sebjen Jo termin 1 kan telle. Gruppekarakterer teller gjerne mye mindre enn individuelt arbeid og. Høres ikke så rart ut for meg, men du kommer ikke akkurat med en flod av informasjon så det er umulig å avgjøre for noen her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå