Liteg0 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Heisann Så jeg eier 4 Roccat produkter, alle har noen problemer. Først kjøpte jeg Kone[+], denne var jeg veldig fornøyd med. Men etter cirka en mnd begynte scroll wheelen å tulle. Den er ikke ødelagt, men av å til når jeg scroller opp scroller den ned eller ingensteder, irriterende men overlevbart (merkes ikke under spilling). Med Kone[+] kjøpte jeg også Sota, ganske grei mus matte. Men etter å ha tatt dem med å reise, rullet sammen i en sekk så vil den ikke rulle seg helt ut igjen. Igjen, irriterende, men overlevbart (merkes ikke under spilling). Nå har jeg kjøpt Roccat Valo og Apuri. På Valoen funket ikke CPU displayen, den viste altid 40%. Til tider kræsjer driverne og tastaturet låser seg om du trykker på caps lock, num lock eller scroll lock. Venstre windows knapp og venstre skift funker heller ikke altid. Når du skriver fort vil den også omrokkere på bokstavene til tider, den vil også ikke altid registrere knappe trykk, sliter med dobbel konsonanter. Den skrur seg også av og på helt tilfeldig. Ikke brukbart tastatur for 5 øre! Det billigste Microsoft tastaturet er bedre enn dette! Så vare det Apuri da. Veldig god ide, men igjen, ikke godt utført! Den har samme problem som Valo. Den bare skrur seg av og på til tider. Jeg satt å spillte, plutselig sluttet musen å fungere i noen sekunder, så tastaturet, så lyden! Slik drev den og skiftet mellom hvilke enheter som skulle være på samtidig. Umulig å spille med. Jeg er veldig skuffet over dette ettersom Kone[+] og Sota var gode produkter med små feil som kan oversees. Hadde trodd at et selskap som spesialiserer seg på spille enheter hadde testet produktene sine å ikke slipper ut uferdig drit. Skal teste produktene i noen dager til før jeg sender de tilbake om jeg ikke finner noen løsning på dette. Så til andre spillere som sjekker ut Roccat, bare hold dere unna! Med mindre dere er ute etter frustrasjon, sinne og hodeverk... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Synd at du opplever så mange problemer da Jeg har selv en ROCCAT Kone siden 03.03.2009 og har aldri merket noen problemer jeg. Så jeg er veldig fornøyd med ROCCAT. Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Synd at du opplever så mange problemer da Jeg har selv en ROCCAT Kone siden 03.03.2009 og har aldri merket noen problemer jeg. Så jeg er veldig fornøyd med ROCCAT. Hadde samme opplevelse med Kone, bortsett fra scrollen er mussen knall, å jeg bruker den enda. Det var akkurat derfor jeg kjøpte flere Roccat produkter å forventet top kvalitet. Har sent melding til Roccat å venter svar på om alt kan fikses, ellers sender jeg det tilbake. Veldig skuffet. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Har en roccat kone+, som jeg har hatt et par måneder nå. Den funker helt fint. (Skal nevnes at min forrige Roccat kone (2. generasjon) var litt på jordet. Hvis du har en eldre Valo, så var ikke den laget for windows 7. Men hvis ting ikke funker så har du garanti, jeg har alltid brukt garantien min flittig. Så lever det tilbake:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Helt enig! ROCCAT suger! Kjøpte ny gaming PC nå via komplett m/roccat valo og kone +. (NB: jeg bruker utstyret rett og skikkelig + er avansert bruker) Musa sin scroll er fucket etter 1 uke Slik som din psychotim. Valo keyboardet sine innstillinger i driver softwaren som fulger med funker ikke bra! Må jo sette på lys i tastaturet etter hver jævla restart av win7, + noen ganger funker ikke lyset. Dessuten viser CPU feil, og tastetrykkene "henger" ofte. Dette er faktisk det dårligste jeg har opplevd i hele livet mitt av gaming mus/tastatur :/ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva i all verden fikk deg til å kjøpe Roccat-produkter? Beige 90-talls kulemus med tråd til 29kr > alt. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Bare å rage på support-mailen det. Jeg kjøpte en mus fra SteelSeries en gang i tiden, da begynte laseren å fucke seg opp, fikk sendt ny mus 2-3 ganger før jeg sa at det der godtok jeg ikke så fikk jeg sendt Siberia-headset og musematte som "plaster på såret" 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva i all verden fikk deg til å kjøpe Roccat-produkter? Beige 90-talls kulemus med tråd til 29kr > alt. Haha ja de funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå