Gå til innhold

Artikkel om kjøp av mac i USA

Armas

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg husker å ha lest en artikkel om en som reiste til Usa og kjøpte seg en powerbook. Maskinen var så billig at reisen betalte seg selv. Denne artikelen mener jeg at ble diskutert her.

Har prøvd å søke både etter diskusjonen og etter artikkelen, men finner ikke no.

Mener å huske at artikkelen stod enten i It-avisen eller i dagbladet.

Noen som kan hjelpe?

Armas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det er en Apple Store i Soho på Manhatten og en annen Macbutikket par kvartaler nedenfor central park hvis jeg ikke husker helt feil. I denne butikken får du også kjøpt billige maskiner som har gått ut av produksjon.

Man tjener kanskje penger på å dra over hvis man skal ha en 17" til 30'000, men hvis du skal ha en 12" til 16'000 så tviler jeg sterkt på at du vil tjene noe på det . .

Lenke til kommentar
Finnes det Mac Laptoper som er under kr 10 000, kjører OSX flott og kan ta videoredigering som en bombe på denne måten?? :)

(ser nemlig etter en redigerings-laptop, Mac ER et alternativ (digger Linux/*BSD -> derfor er OSX niice :D)

Nei, jeg vil ikke anbefale en iBook til videoredigering. Redigere video på en skjerm med 1024x768 må være et mareritt. iBooken koster nå 9500 for den billigste modellen + 1000 for at du skal få 640 RAM totalt.

Alle Mac'er som selges nå kjører OSX flott hvis du bare adder litt RAM. Panther går rimelig mye smoothere enn Jaguar!

Skal du redigere video ville jeg valgt en PB 1GHz en endten 15" eller 17".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...