Gå til innhold

Halo Reach vs Black Ops og Mw2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo Reach siden Halo Reach har bedre singelplayer en MW2 og Blooperhood. Reach har også veldig bra med utvalg av forskjellige armor du kan kjøpe og bruke hva du helst måtte føle for at Spartanen din skal se rå ut.

De to andre orker jeg ikke å snakke om, bare å tenke på de to gjør jeg vil ødelegge mer spill i den serien som jeg gjorde med MW2, la det i hendene mine og vips knust i små biter.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Folk må selvfølgelig få favorisere hvilke spill de vil, men rent personlig var MW2 den desidert største skuffelsen eg har vert borti siden Assssins Creed.

Enspiller delen var god underholdning, selv den var vel drøy over the rop. Online delen var forferdelig og ødelagt.

Eg gråt nesten etternå ha svidd av 499-, på den tittelen der. Sorry IW, men dette var ingen god avslutning.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk må selvfølgelig få favorisere hvilke spill de vil, men rent personlig var MW2 den desidert største skuffelsen eg har vert borti siden Assssins Creed.

Enspiller delen var god underholdning, selv den var vel drøy over the rop. Online delen var forferdelig og ødelagt.

Eg gråt nesten etternå ha svidd av 499-, på den tittelen der. Sorry IW, men dette var ingen god avslutning.

Ser? Gråt du?? Hvordan var den ødelagt? Man kunne jo spille for fler ting nå. Perks og challenges og ikke bare challenges slik som det er på BF (og oppgradere vehicle skills)

Lol, fikk litt lættis da jeg leste at du gråt. Har aldri sett folk gråte pga. et spill! (Innen cod)

Lenke til kommentar

Når skuffelsen blir så stor, og fortvilelsen så forferdelig kan det sette en støkk i enhver gamers hjerte :p Når IW går fra ett så fantastisk Modern Warfare til dette...så får man lyst til å spa ned spillet i hagen. Altså eg gråt ikke, bare nesten.

Men uansett, Call of Duty online opplevelsen kunne uansett aldri bli den samme etter å ha spillt Bad Company 2. Heldigvis er dette også noe alle min IRL-venner har innsett, så det er ikke bare meg hehe. Så det blir bare å tviholde på BC2 frem til BF3.

Lenke til kommentar

Når skuffelsen blir så stor, og fortvilelsen så forferdelig kan det sette en støkk i enhver gamers hjerte :p Når IW går fra ett så fantastisk Modern Warfare til dette...så får man lyst til å spa ned spillet i hagen. Altså eg gråt ikke, bare nesten.

Men uansett, Call of Duty online opplevelsen kunne uansett aldri bli den samme etter å ha spillt Bad Company 2. Heldigvis er dette også noe alle min IRL-venner har innsett, så det er ikke bare meg hehe. Så det blir bare å tviholde på BC2 frem til BF3.

Ja, litt enig, men synes det verste er overdrevne våpen og noobtubers -.-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Huff vannskelig spørsmål.. Jeg må si at jeg likte singleplayeren på reach best men ble fort lei MP delen etter som ingen av vennene mine likte det. Black ops tar kaken når det gjelder MP ihvertfall den episke zombie survival co-op delen. Viss jeg skal spille et skytespill online må jeg nok gå for BF:BC2 så lenge jeg har noen jeg kan snakke med på laget/squadte.

Lenke til kommentar

Reach har best singleplayer, og noen artige modes i MP som Team Sniper som kan være sikkelig nervepirrende, og er så spennende at man kan bli bæsjetrengt av mindre. Liker og Team Swat når man blir lei av fjortiser som fjoller rundt med armor lock.

Black Ops/MW2 er jo basicly det samme. Underholdene til tider over nett, men ellers helt standard i så måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...