Undik Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg kan skifte farge på noe eks. Et hus fra rødt til hvitt med et godt resultat. Har prøvd å søke litt i forskjellige forum og på google. Mvh Undik Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Uff lenge siden jeg har holdt på med Photoshop. Men prøv å bruk magic wand (markerings verktøyet). Marker så hele huset, så trykker du på CTRL+U. Hvist ikke det funker, så trykker du på I eller noe. Skal være en av de. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ta en titt på denne: http://www.sebastiansulinski.co.uk/tutorials/play/57 Googlesøket Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Prøvde meg med "Selective color" i PS, men den var ikke effektiv nok så da ble det "Replace color", layers og viskelær Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg kan skifte farge på noe eks. Et hus fra rødt til hvitt med et godt resultat. Har prøvd å søke litt i forskjellige forum og på google. Mvh Undik Marker med quick selection tool og gå så til hue/saturastion..kjør så skyveknappen mot venstre..kun saturastion..da går det over i s/h:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå