AnonymDiskusjon Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei. Lurte bare på om dette kan være/er en kjønnssykdom som jeg fikk i sommer. Skal forklare det kort, men kan gå i detalj om mer trengs for å finne ut hva det er. Hadde hatt en del sex med dama i sommer, og hadde på den tiden vært sammen i 6 mnd'er. En dag på jobb merket jeg at penis ble utrolig opphoven, kunne ikke trekke bak forhuden, for den var så utrolig vond. Det var det eneste som skjedde. Og viss jeg trekte forhuden bak, kunne jeg risikere å få små riftlignende sår på forhuden. Hva kan dette være? Den hovnet opp 1-2 ganger i løpet av én uke, og så var det helt over. Jeg vet at: * Jeg har aldri hatt smerte på penis tidligere/i nåtid * Har aldri hatt vondt når jeg urinerer * Har ikke noen merker på penis som er tegn på std * Kun dette som har bekymret meg litt, vet ikke hva det er/var. Vennligst hjelp meg her! Postet av anonym: 125500c70b99b093f94de15b65ea975a Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Dette kan være at huden på penis var tørr, og at du fikk en liten rift, og i denne riften fikk du en liten infeksjon som igjen gjorde at penis hovnet opp? Tørr hud på penis som fører til rifter kan forekomme (hvertfall dersom forhud da trekkes bakover.) Ikke det at jeg er noen ekspert på dette, men jeg vet at tørr hud og rifter kan forekomme, og det med infeksjon/opphovnelse var noe jeg koblet innpå som en mulighet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Dette høres sannsynlig ut. Jeg er gla for at du ikke assosierer det med noen kjønnssykdom ihvertfall, jeg ser ikke hvilken sort det kan være uansett. Kanskje det bare var tørr hud? Flere innspill ønskes! Postet av anonym: 125500c70b99b093f94de15b65ea975a Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg har opplevd noe liknende etter sex med enkelte jenter. Mulig du har reagert på noe med hennes flora. Mulig noe med din/hennes ph-verdier? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Har ikke tenkt over om det er knytting til flora/ph-verdier (er det også noe?). Det kan det godt være, men har ikke opplevd dette tidligere. Det oppsto som sagt 1-2 ganger, og så forsvant opphovningen, og riftsårene forsvant under samme tid. Postet av anonym: 125500c70b99b093f94de15b65ea975a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå