Haawy Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Ikke prøv deg på dame nummer 1, men prøv heller å bli bedre kjent med hu andre liker. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hmmm, det jeg synes er merkelig med denne typen debatter er at ingen spør seg hva DAMA faktisk vil. Det er 3 scenarier slik jeg ser det: Dama vil ha kompisen din, problem solved Dama vil ha deg, problem solved Dama vil ha ingen av dere, problem solved At dere finner ut en prioriteringsliste for å få dama spiller da vel ingen rolle, så lenge dama har egen vilje... 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Joda, men på toppen av det så har man jo det faktum at kompis kan føle seg ukomfortabel såret når man går for henne. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert, det har aldri skjedd i stor grad, men i prinsipp hadde jeg styrt unna. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Syns du eg burde gå for jenta som eg møtte først som er like gammel som meg eller hun andre som er 1 år mindre enn meg Hvor gammel er dere egentlig? 12? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg ser ingen grunn til at noen skal føle seg såret, med mindre dama blir sammen med kompisen og så morer hun seg med Ts. Dette blir litt barnehagetendenser føler jeg. "Fus fus fus"... Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jaså? Jeg vil si det er en situasjon som lett forårsaker vanskelige situasjoner og ødelagte vennskap uansett hvilken alder. Det er vel strengt tatt en av de mindre sjeldne ting som kan skje. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det gjør ikke situasjonen noe mer moden av den grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå