xxxIphonexxx Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei. For ca.1-2 mnd siden fikk eg ein ny venn i bygda mi. Vi var mykje med kvarandre og eg begynte og være mer ute en eg vanligvis pleier. Men så kom det til det som viser seg å værer eit lite problem. Eg skulle møte ein av vennene hans. Eg viste at han likte denne jenta, men eg viste ikkje korleis hun såg ut. Da eg møtte henne var hun litt fin. Men eg vil ikkje såre kammeraten min. Så poenget mitt er, Kva gjer eg? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvis du bare synes hun er litt fin, så ser jeg ikke problemstillingen... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hvis du bare synes hun er litt fin, så ser jeg ikke problemstillingen... Han ble vell litt keen på henne da. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 En veldig fin regel er bro before hoe Vis du vil forsette med vennskapet deres så burde du ikke prøve deg på hu. det er det jeg tipper du prøver og hinte til her. Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Problemet her folkens er at ein veldig god venn likte henne før meg, og eg vil ikkje såre han. Eg er kankje litt mer perfekt for henne, men eg vil ikkje såre vennen min sammtidig som eg vil ha denne jenta Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Noen som har eit godt tips? Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Bros before hoes. Snakk med han. Om han gir uttrykk for at han liker henne, hold deg unna. Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Han har sakt til meg at han liker henne, han ba meg til og me sende melding til henne om hun likte han. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 En ekte mann svikter aldri venner. 2 Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Det seier dem alle, men gi ein god grunn til at alle menn ikkje må svikte vennene sine. Eg vil ikkje svikte eller såre han, men eg vil heller ikkje miste sjangsen på denne jenta Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Det seier dem alle, men gi ein god grunn til at alle menn ikkje må svikte vennene sine. Er det virkelig nødvendig å gi en god grunn til hvorfor du ikke skal svikte venner? "Eg vil ikkje svikte eller såre han, men eg vil heller ikkje miste sjangsen på denne jenta" Du må nok velge. Hva hvis jenta ikke vil ha deg? Hva hvis et evt. forhold tar slutt, og din tidligere venn ikke vil ha noe med deg å gjøre? Da ender du plutselig opp med enda mer trøbbel. Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Godt poeng du har der. Takk quote Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Enig med resten her, man svikter ikke kompisene sine for din egen fordel. Dette gjelder uansett hvor fin dama hans er.. Knock it off.. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Hva er problemet? Ikke vær en drittsekk. Saken er relativt biff. Styr unna. Fornøyd? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Hva er det som får deg til å tro at hun er interessert i deg? Du klarer jo ikke å formulere problemstillingen din slik at tredjepart kan evaluere og forstå. Det er nok ikke kompisen din som kommer til å ende opp såret i dette lille dramaet..det er du. Play it safe, å du har to gode venner som du kan få mange gode minner med. Finn din egen dame (jente?) Endret 13. mars 2011 av Gumpen Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Nr.1: Hva vist hun begynner å flørte med meg da. Kva gjer eg da? Nr.2: Eg har enda eit problem, eg liker 2 jenter det er vel eit større problem syns eg. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Nr.1: Hva vist hun begynner å flørte med meg da. Kva gjer eg da? Nr.2: Eg har enda eit problem, eg liker 2 jenter det er vel eit større problem syns eg. Du burde roe ned kåtskapen..det er ikke vår enda. 2 Lenke til kommentar
xxxIphonexxx Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Syns du eg burde gå for jenta som eg møtte først som er like gammel som meg eller hun andre som er 1 år mindre enn meg Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Er det så veldig vanskelig, eller? La kompisen din få dama han liker, også kan du prøve deg på hun andre... Sier som de andre, bros before hoes. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Synes du burde holde deg unna jenter som folk du kaller venner liker Vis han kjente hu før deg, han liker hu og du vet det, da er saken enkelt hold deg unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå